Gå til innhold

Noen andre som har hatt crl-mål på 27 mm i uke 10....?

Anbefalte innlegg

Var på innvendig ul nå pga ar jeg har vondt i magen. Alt sto bra til, vi så at hjertet slo. Men jeg ser etterpå på bildet jeg fikk at det står crl 27 mm.... er ikke det litt lite i uke 10? Er 10+1 i dag.

Jeg så ikke at han målte engang for han så bare på fosteret i to sekunder, men han må jo ha målt da...

Var på innvendig ul i uke 7+1 og da var den 10,3 mm så det stemmer jo med uke 7, så er jo litt rart at den har vokst så lite nå... Huff ble så bekymret..

Fortsetter under...

Den har jo vokst :D

Helt normalt at de vokser litt i rykk og napp på begynnelsen.

Kan hende du er 2dager kortere enn du tror f.eks. Står jo at de skal være 23-32mm frem til fullgåtte 10uker.

Hvis legen sa at alt er bra så er det nok det ;)

Min var 11,8mm og da sa legen min 7uker og 3 dager. Det kan ikke gå ann, fordi da var mannen min borte, så jeg kunne max være 7+2 eller 1. Så jeg fikk bevis for at jeg ikke skal ta det så nøye før ordinær ul :) Selvom det bare var 1-2dager forskjell fra det han sa.

Tusen takk for svar. :-)

Hvor er det du fant den informasjonen om at de skal være 23-32 frem til fullgåtte uker? Jeg finner bare her på bim at de skal være 6,5 cm..!

Ja, da kan de jo måle litt feil, og så ikke ut som om han målte så nøyaktig så jeg får vel bare prøve å slå meg til ro med det.

Tror det er veldig individuelt, jeg var på UL i går, trodde jeg var 10 fullgåtte uker da, men hun målte fosteret til 2,8cm å da ble jeg satt tilbake 2 dager, så er da 9+6 i dag. Er du sikker på at det står mm å ikke cm ? Uansett, han ville ha sagt ifra hvis det vare noe unormalt, det er de pliktig til :)

Du vet jo hvordan lege skriver, he-he, de har ikke akkurat så pen håndskrift alltid så jeg skjønner knapt hva som står det. Det eneste jeg er sikker på er 7-tallet, så fant ut at det foran må være et 2-tall. Vurderer å ringe dit for å høre med han, men vet ikke om de da tror jeg er helt hystrisk...

Fosteret lå helt stille så vidt jeg kunne se på ul nå, men hører alle andre sier at de hopper rindt og spreller, så du det å?

Hehe, denne her lå å sprellet med armene, som om den prøvde å lette ! Haha, var litt morsomt å se på.. Ja legene er ikke akkurat verdensmestere i pen og forståelig håndskrift, men han har nok renskrevet det inn på dataen, så ring med han å hør du :) Så slipper du å sitte å lure !

Annonse

Det står på babyverden.no og jeg stoler mer på den enn det som står her inne!

6,5cm tilsvarer mellom 12 og 13uker.

Jeg så datteren min på ul da jeg var ca 8uker og hun var ca 2cm da.

Det er også det som står på babyverden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...