Gullblomst Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er så kjempehappy Det ser ut som om jeg skal få noen på frys også :) Innsetting kl 10 på torsdag. Flere som setter inn denne uken???
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Det er jo kjempebra,får sikkert noen på frys da:-) Jeg fikk 9 av 11 befruktet og 7 var fine etter 2 dager. Har nå 6 på frys:-) Masse lykke til!
maja81!! Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Så flott!! Jeg skal ha uttak på onsdag og innsett på fredag, hvis alt går som det skal da. Tok eggløsningssprøyten sent i går kveld og nå sitter jeg bare å gleder meg til i morgen!!! Bra å få noen egg på frys også da du!!! =) Masselykketil på torsdag!!!!
Nergård Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Kor bra da babyklar=) Nå ble jeg glad. Godt at noen av oss lykkes på vår vei. Kos deg med den gode nyheten. Masse lykke til på torsdag.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Gratulerer saa mye og lykke til!!
Viktoriana Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Så bra babyklar. Lykke til med innsetting. Hos meg ble 7 av 11 befruktet. Skal ha innsetting av to torsdag.
♥ DAME Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Ååå, så flott. Gleder meg med deg ) Dere som har tatt ut egg, var det vondt/ubehagelig??? Jeg skal begynne på medisiner om ca 2 uker, så da blir det første IVF forsøk på meg i begynnelsen av april ) Lurer bare på om jeg kan forvente at det gjør vondt (
Gullblomst Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2008 Takk for lykkeønskninger jenter! Dere er gode å ha i disse spennende tider. Hva skulle vi gjort uten denne siden????
Gullblomst Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk Nergård Håper det går litt bedre med deg nå. Har du pakket sakene og reist bort for en stund for å få alt på litt avstand? Føler veldig med deg, og håper du kommer mye sterkere tilbake om ikke så alt for lenge Du vet; vi SKAL LYKKES tilslutt.....
Gullblomst Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2008 Hei Askepott Uttak er ikke akkurat det mest behagelige, men det går greit. Du kommer nok til å kjenne det både under uttaket, og etterpå, men det er ingenting å være redd for. Det er en liten pris å betale dersom vi lykkes tilslutt..... Smertene er som ganske intense menssmerter, ikke noe mer. Jeg var mest spent på om de fikk ut noen egg, og konsentrerte meg om det under hele uttaket.
♥ DAME Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for svar Helt enig, får holde fokus på noe annet Ønsker deg lykke til Flott vi har denne siden ja )
Nergård Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Hei babyklar. Joda, ting har fått roet seg litt, så det er litt lettere. Er ingen som vet om hva vi holder på med her jeg er, så er da tvungen til å fokusere på andre ting. Men når jeg er for meg selv kommer virkeligheten tilbake. Ja, skal samle krefter og kommer sterkere tilbake. Yes, Vi skal lykkes....
Gullblomst Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 21. februar 2008 Da er jeg stolt ruger på et 8 delt egg Hvor mange, eller om jeg får noen på frys, får jeg vite over helga. Bioing. var ikke helt fornøyd med de andre eggene. Hun mente det var noe "rusk" på de, men hun skulle se hvordan de utviklet seg til i morgen, og så ta stilling til hvilke/evt om noen holdt mål til å kunne fryses ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå