*gullungen med okt spire* Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 blir tungt men jeg gleder meg masse hihi jeg veier 122 kg så jeg må prøve å passe på det jeg putter i munn har ikke klart å gått ned etter første fødsel da la jeg på meg 35kg...så håper jeg ikke gjør det nå....lykke til alle sammen
trollmor32 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Gratulerer og lykke til på ferden! Er i uke 38 nå med 3. mann. Har hatt samme str som deg, denne gangen veide jeg 140 da jeg ble gravid. Ingen komplikasjoner eller store problemer av noe slag. Har vært "heldig" og hatt dårlig matlyst hele sv.skapet, og det gjør at jeg fortsatt er på minus 4 kg i dette sv.skapene. De to forrige gangene la jeg på meg fryktelig mye- men mye vann så borte raskt etter fødsel. Lykke til!
Bolla og lille rosin Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Gratulerer gratulerer!!!! Håper jeg og følger etter snart:) Men er alltid så gøy når andre får det til.... Nyyyt det!!! Det fortjener du:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer med graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå