<3 lykkeliten <3 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Kan dere komme med forslag til guttenavn som beg på S som passer til Simen, Sebastian og Sondre?
Vannmann35 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Den var vrien gitt.... Hva med: Sakarias Silas Severin Sverre Søren Stinius Sturla Scott Samson Samuel
<3 lykkeliten <3 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2008 det er ikke lett med navn på S. Sindre ligner for mye på Sondre Stian er i Sebastian Sivert er samb redd blir kalt Stivert på skolen Sigurd har jeg dårlig assiasj med Sander er for oppbrukt Syver er fint Storm er tøft Sigmund, Sigbjørn osv er for gammeldags for meg Snorre og Søren er ikke helt oss..... tror jeg Sølve er jeg litt usikker på
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Mine brødre heter Sondre & Simon:) Ellers: Simen, Sebastian, Sondre & Samuel Simen, Sebastian, Sondre & Snorre Simen, Sebastian, Sondre & Sturla
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Simen, Sebastian, Sondre &... Sokrates Sylvester Sigurd Sverre Samuel Jeg synes du godt kan bryte med S også...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Sigve er tøft:) Ellers passer jo Steinar til resten av flokken.
Vannmann35 Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Hva med forslaget mitt om Sakarias da? Det er et stilig navn .-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 Vi valgte Sakarias! Er så fornøyd med det! Men Sander kan også passe. Fint om de får hver sin vokal etter S'en. Da får de altså en I, E, O og A som er deres egen når de har så "like" navn....
<3 lykkeliten <3 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har fått en del gode forslag her. Takk skal dere ha. Vi har heldigvis god tid på oss til å bestemme noe. Det er jo ikke sikkert det blir gutt en gang. Skal venne meg litt til navn jeg ikke har tenkt på før, slik som Sigve og Sakarias. Blir spennende å se hva vi ender opp med til slutt. Jentenavnet har vi klart, det er Synne. Ihvertfall ennå. Har tenkt litt på Hedda og Aurora også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå