Blidjenta mi. Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har ei jente på 9 mnd og venter ny baby i oktober. Bør jeg kjøpe tvillingvogn da? noen som har noen tips til vogn?
LegallyBlond Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ja, det ville jeg så absolutt ha gjort. Eldste blir vel ikke mer enn ca. 1,5 år og vil mest sannsynlig trenge vogn en stund til. Vi har selv hatt en phil and teds som vi er veldig fornøyd med, den er liten, lett og god å trille + at man kan bruke den som singelvogn slik at vi hadde den som sportsvogn til eldstemann i tillegg. Greit når vi var begge ute å trillet. Minuset med denne vogna er at det ikke er noe god sovestilling på søskensetet. Så skal du ha eldste hjemme og hun fortsatt sover på dagtid (noe hun sikkert mest sannsynlig gjør) så ville jeg ikke valgt denne. Ser at det er mange som skryter av easywalker duo, og med den aldersforskjellen er nok dette vogna jeg ville gått for selv. Den er lett til å være tvillingvogn (rundt 13 kg tror jeg), den har separate kalesjer, den er smal (75 cm) så kommer inn de aller fleste dører og den har svingbare forhjul som gjør den mye enklere å manøvrere. Sportsdelen er kun forovervendt, men til babyen har du en bag som står vendt mot deg. Uansett hvilken vogn du velger så ville jeg iallefall tenkt på bredden og vekten. Og vil absolutt anbefale svingbare forhjul. Det er ganske tungt å trille to =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå