Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er straks 35 år og er i 33.uke. Har et barn på 3 fra før, etter et plagefritt svangerskap. Men fødselen innebar lang utdrivningstid, trykket i evigheter før barnet ble født. Det førte antagelig til skade på bekkenbunnsmuskulaturen for jeg har hatt nedfall av blære/skjedevegg siden. Dette har i grunn ikke plaget meg vesentlig før nå, men nå er det virkelig plagsomt med hyppig vannlatning, svie og smerter og tyngdefølelse i underlivet og støtsmerter nedover. I tillegg urininkontinens når jeg nyser eller hoster. I tillegg er jeg anpusten, har kynnere nesten hele tiden og magen føles som den sprekker selv om den faktisk ikke er så fryktelig stor. Hadde håpet å kunne trene til termin, men har gitt opp det. Prøver å klare meg i jobb frem til påskeferien. Noen andre med erfaring fra skjedeveggnedfall? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136896676-nedfall-av-urinbl%C3%A6reskjedevegg-noen-med-erfaring/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå