Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld glapp håpet igjen. TR er på overtid med en uke. Selv om vi står på venteliste for icsi behandling er håpet tilstede om at vi skal klare det på egenhånd, men nei....

Noen som har hatt vellykket icsi behandling? Noen som har satt inn to egg? Jeg har egentlig veldig lyst på tvillinger... Vi kan ha en mulighet til å komme inn allerede i mars, men vet ikke helt sikkert ennå. Det er spennende og litt skummelt. Det verste ville være om vi ikke lykkes. Mitt største ønske er å få barn med mannen jeg elsker.

Skrevet

Vi er i gang naa, men er ikke kommet saa langt i prosessen at jeg kan svare deg enda ;-) Vil bare oenske deg lykke til..

Skrevet

Vi venter tvillinger i mai etter første ICSI-forsøk i Danmark. Lykke til :)

Skrevet

Hei

Har hatt to icsi, satt inn ett egg beggge gangene, men dessverre ingen fullklaff ennå.

Har også et fryseforsøk hvor det ble satt inn 2 egg, også negativt.

Skal igang med 3 icsi i april igjen, og skal sette inn 2 egg håper jeg

( sist ble bare 1 befruktet, 1 forsøk ble 7 befruktet)

Skrevet

Vi har hatt 2 icsi-foraøk, og er nå gravid i uke 5.

Første gangen satte vi inn ett egg, andre gangen 2, men i følge hcg-målinger er det "bare" en der inne. Jeg er evig takknemlig om vi får en baby til høsten selvfølgelig!!

I tillegg har vi 6 egg på frys.

Jeg grua meg ekstremt for å ikke lykkes, og det var så klart jævlig da det ikke gikk på første forsøk, men heldigvis kom vi fort i gang med neste. Selve prosessen er slett ikke ille, med tanke på smerte, det fysiske++ -så dette klarer du fint!!

Ønsker deg masse lykke til!!!!

Skrevet

hei!

Hatt 4 ICSI forsøk, er nå gravid 23 uke, satt inn 2 egg alle gangene, med unntak av første gangen.Ble gravid med tvillinger den ene gangen , men mistet dessverre begge to:((...Nå venter jeg ei jente:))))

Lykke til:_))

Skrevet

Heldige dere er! Gleder meg med dere! Lykke til videre!

Skrevet

Noen som har vært på Ullevål her? Vi skal dit. Vært der på samtale. Vikket okay, men fikk ikke så mye inntrykk av plassen og folka. Til vår74: var det lett å få de til å sette inn to egg. Fikk litt inntrykk av at de helst bare satte inn ett. Hatt mye vansker i svangerskapet? Mannen min er litt tvilende til tvillingsvangerskap pga litt større risiko.

Skrevet

Hei...

Vi har ikke vært på ullevål, men fikk satt inn 2 egg fordi det ikke var helt perfekt kvalitet på dem. Det ble 2 klaff i første omgang, men den ene forsvant av seg selv. Har nå en liten frøken på snart 5 mnd....

Skrevet

Icsi behandling her også. Fikk satt inn 2 egg og har nå 15 dager igjen til termin. Bærer på en lite prins.

Skrevet

Jeg har vært i Porsgrunn, var ikke noen problem å få satt inn to, jeg er nå 33, og har hatt "perfekte egg" alle gangene.Samtidig som jeg har hatt pos. tester på 5 av 9 forsøk. (Men det var alltid overlegen som tok avgjørelsen på det)

Ved fryseforsøk får alle/de fleste tilbud om å sette tilbake to i Porsgrunn.

Men første forsøk setter de inn ett, hvis det ik er noen veldig spesiell årsak.

Skrevet

Så koselig! Lykke til med fødselen. Det er oppmuntrende å lese om alle de det funker for. Takk for det dere deler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...