Dojamor Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Vi har en sønn fra før, som heter Tobias. Nå kommer sønn nr 2, og vi kunne tenke oss at han også heter noe på T. Har kikket i navneguiden og funnet en del T-navn, men vi klarer ikke å bestemme oss:-/ Har dere noen forslag til navn som passer med Tobias?? Vi liker "tradisjonelle" navn... og tenker litt på Torkel, Torbjørn, Theo eller Trym :-)) God hjelp mottas med takk! :-D
Vannmann35 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Thor og Tord er flotte navn! Ellers liker jeg også: Torbjørn Torgeir Tormod Torstein
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Torkel - tja...tenker på "Terkel i knipe"...men mulig det bare er meg Torbjørn - heller ingen favoritt hos meg Theo - fint, og passer godt til Tobias, men tror jeg ville skrevet Teo Trym - liker det ikke. Andre forslag: Teodor Tengel Torarin Troy Timian
prebs Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Truls og Tobias er sjarmerende sammen. Av dine liker jeg Trym, Torbjørn og Torkel (eller helst Torkild) Ellers liker jeg: Tevje Tollef Theodor
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Synes ikke Theo er noe fint, det virker litt "wannabe" kult. Ikke slemt, men det finnes så mange andre finere, og sterkere, navn på T. Tristian/Tristan Truls Torben Torjus Tinius Teodor Thomas
Dojamor Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 HI her:-) Truls er klart noe vi må tygge litt på ja! Helt enig i at det passet veldig godt sammen med Tobias:-)) Og vi har nok slått fra oss Theo... Takker masse for innspill! klem
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Tord og Truls er gode navn:) Andre forrslag: Tarald Tandrup -ja kjenner faktisk en med det navnet Torleiv
Troillpia Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Her er mine T-forslag, rangert etter hva jeg liker best! :-) Tobias & Teodor Tobias & Torbjørn Tobias & Tarje Tobias & Trym Tobias & Tinius
<3 lykkeliten <3 Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Trym Teodor/ Theodor Theo Tarald Torstein Timian - er litt tøft da Tommy
Tyra85 Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Jeg ville gåt for TRULS eller TIMIAN tøffe og fine navn
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Mine navneforslag er; Tobias og Tarjei Tobias og Truls Tobias og Torjus Tobias og Tommy Jeg tror Tobias og Thomas blir vel likt kansje...
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Flere gode navn på T som ikke er nevnt enda: Trond Torgeir Torfinn Tinus Torodd Torarin Tallak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå