Gå til innhold

gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke skrevet her før, har holdt til på Bli Gravid. Men er trolig gravid og 94kg.... har gått ned 12-14 kg siden i sommer for å kunne bli gravid og det ser ut som om det var klaff på første forsøk:) Men er det noen tips om hvordan få mindre vann i kroppen?? frykter at jeg eser ut......:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste du kan gjøre for å få mindre vann i kroppen er å drikke masse vann - ironisk nok. Samt bevege deg hver dag - minst 30 min. I tillegg hjelper det nok å spise mye grønt + fiber.

Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer med svangerskapet! Drikk masse---- det er vel det beste rådet.

Har to - snart tre- sv.skap bak meg som stor gravid. Har veid mye mer enn deg i utgangspunktet... Med første la jeg på meg 20 kg- hadde akkurat gått ned nesten 50 kg på Grete Roede... Med 2. mann la jeg på meg over 30 kg- og gikk ned 30 kg på 10 dager etter fødsel. Da var jeg veldig plaget av MYE vann. Det var midt på sommeren forresten... Denne gangen- termin om 18 dager- har jeg ikke noe særlig vann og er fortsatt på minus 4 kg.

Så- ikke lette å forutse hvordan ting blir. Det jeg veit, er at det er litt moro å gå på vekta dagene etter fødsel- føler at man har vært på skikkelig slankekur altså!!!

Lykke til

Skrevet

Gratulerer med graviditeten!

Skrevet

Unngå salt!!!! Det er mye salt i halvfabrikata og ferdigmat. Lag maten selv fra bunnen av og smak til med hvitløk og urter. Farris inneholder salt. Drikk vann. Masse! Lykke til: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...