Gå til innhold

Er jeg den første i mars klubben??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to uker på sykehuset m svangerskapsforgiftning kom gutten min endelig til verden 16.februar, 4 uker før termin:):)vi har d kjempebra og håper dere alle slipper å vente så lenge på gullene deres!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...Nei dessverre..Noen som er litt kjappere ute har jeg sett...

Men uansett...

GRATULERER SÅ MYE MED LILLE GUTTEN...=oD

Gleder meg til det blir min tur...18 dager igjen..Og VELDIG klar for å få denne lille smertefulle krabaten...=oD...

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!

Fødte du vanlig?Jeg ligger på sykehus nå med sv.skapsforgifting. 5 uker til termin enda. Har vært her i halvannen uke nå. Fikk dere reise hjem fort eller er gutten fortsatt på sykehuset?

Skrevet

gratulerer så masse med gutten

Nei her er det mange som sniker i køen, hehe

Skrevet

Gratulerer med gutten :o) Så kjekt å høre at alt har gått bra. Ble du satt igang? Keisersnitt? Eller fødte du spontant??

Jeg blir satt igang 3 uker før termin, pga svangerskapskløe, da leververdiene plutselig har blitt farlig høye =/ Så da skjer det om 13 dager hvis alt går etter planen - altså 3/3 :o)

Skrevet

Jeg og gutten min "slo" deg med fire dager. Han kom til verden 19 dager før termin, halv tre på morgenen den 12.februar. Vi har det også veldig bra. Sant det er stas å være mamma!!!!

Skrevet

Jeg fødte vanlig ja.,ble satt igang etter en og en halv uke på sykehuset..vi er enda på sykehuset nå da, for gutten var litt liten 2300gram pluss at han har fått gulsott,, men håper kanskje vi får hjem imorgen:)

Skrevet

Jeg fikk den 11 feb, så vi er nok flere ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...