Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Etter at dattera mi på 4mnd ble forkjølt, vil hun nesten ikke ta puppen. Dermed har jeg pumpet meg og gitt på flaske de siste dagene. Jeg pumpet ut noe tidligere i kveld, pluss at jeg pumpet meg nå for ikke så lenge siden. Jeg blandet sammen den utpumpa melka og satte i kjøleskapet. Men etter første pumping, og ca to timer før neste, drakk jeg et par glass cola. Har så og si ikke drukket brus etter tulla ble født, og jeg ble ganske rar i magen etterpå. Kan jeg allikevel gi henne den utpumpa melka i morgen tidlig, eller bør jeg rett og slett kaste den???
yret Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Noen barn reagerer på kullsyre, andre ikke. Det er ikke farlig å gi henne melken. Det verste som kan skje er at hun får litt mageknip. Det er jo veldig fint for henne å få mm nå som hun er forkjølet. Jenta mi reagerer overhodet ikke på at jeg drikker brus, men det varierer som sagt fra barn til barn.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Takk for svar! Jeg tok sjansen, og det gikk helt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå