Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Da har min nydelige lille prinsesse endelig kommet til verden, fredag 15. februar, og vi er hjemme fra sykehuset. Vi sliter med navn, og skulle gjerne hatt et navn på henne så fort som mulig. Vil gjerne ha et dobbeltnavn. Liker disse: Leah/Eleah/Mathea Erica Evelina Isabel Elisabeth Hva kan jeg kombinere dette med? Heller mest mot Leah Elisabeth eller Evelina Isabel, men funker Evelina Elisabeth? Har så lyst til å ha Evelina + oppkalling (Elisabeth). Trenger mange svar!
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg synes Mathea er superfint! Mathea Elisabeth klinger utrolig bra i mine ører.. Men Evelina Elisabeth var heller ikke så værst altså
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Litt for pompøst for min smak, men Lea Elisabet går til nød (uten alle h`ene. Evelina Elisabeth = tungekrøll..
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Evelina er min absolutte favoritt for tiden:-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Evelina Isabel var finest.. Leah Evelina Evelina Elise Leah Isabel Leah Elisabeth passet godt sammen.. men jeg er ikke så fan av Elisabeth navnet.. Mathea Isabel Mathea Evelina
Vannmann35 Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Jeg synes Elisabeth er så pent at det bør få stå alene, ikke ødlegg det med overpopulære Leah! Skal du ha et dobbeltnavn synes jeg Ane Elisabeth, Anna Elisabeth og Ada Elisabeth er nydelig :-)
godiva med 3 gull Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg synes Erica er penest. ikke alle som bryr seg om sånn, men endel av de andre navnene er veldig pop om dagen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Eléa er fint da:) Elea Isabell Elea Johanne Elea Victoria Elea Sofie
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Lea, Elea å selfølgelig Erica likte jeg best
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #13 Skrevet 24. februar 2008 Elisabeth er absolutt finest! Erica blir for maskulint, litt ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå