Gå til innhold

Hvilken pose skal dere kjøpe til dypvognen? Har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sverger fortsatt til min simo saueskinnspose. Mini her er er snart 3 år, og sover ute i den hver dag. Må legge til at ungen er 1 meter lang, men ligger fortsatt veldig godt i posen!

Ingen poser kan konkurrere mot denne når det gjelder å holde barnet varmt!

Et stort pluss er at den er utrolig pen og se på, og er vann/vindtett.

Mamma har tatt vare på skinnposen fra jeg var liten som både jeg og mine 3 søsken har brukt. Den har jeg brukt til førstemann og er så fornøyd at jeg ikke kjøper noe nytt. Vi er ute hver dag her og sover ute i tillegg. Tilbringer 2-8 timer ute daglig nå om vinteren daglig og småen er varm og god.

Annonse

Artländer dunpose med avtagbart lammeskinn i bunn. Se på lilleprinsen.no. Posen er bare fantastisk! Kan forlenges, og ta av bunns lik at barnet kan sitte med skitne sko når det kommer over i sportsvogna.

Hadde voksi pose forrige gang, og har kjøpt d denne gangen også! Jobber også i barnehage og har aldri opplevd at noen av barna har vært kalde med den!

Men d finns jo forskjellige tykkelser på dynene i voksiposen, kan jo ha litt betydning d da!

Syns også at den pakker barnet bedre inn enn de fleste dun el saueskinnsposer da de ofte er åpne øverst..

Jeg har Odenwälder Lammy XL. Dunpose med lammeskinn inni til å ligge på. Er superfornøyd! Den har passet godt både i duobagen og sportsvogna. Skulle egentlig låne en gammel lammeskinnspose til duobagen, men den ble for stor. Har ikke opplevd at hun har blitt kald inni den. Har vært ute i rundt minus 10 grader, og kaldere enn det er vi ikke ute uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...