Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jenta mi på 21 måneder har begynt, i likhet med sin storebror tidligere, å nynne HØYT mens hun dier! Men der han holdt seg til rolige nattasanger i halvsøvne om kvelden, så koser hun seg veldig på dagtidammestundene med å glise og vinke til mamma når hun skifter side, og nynne høyt på bl.a. We all live in a Yellow Submarine mens hun dier. Jeg dør av latter, slike ammestunder er jamen koselige - hun underholder meg, mens jeg møter hennes behov for nærhet og kos! Enkelte rundt meg spør om ikke hun snart skal slutte med "det der", men hvorfor slutte av med noe som gir så mye gjensidig glede?
Herkules Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 He he Jeg har tenkt litt på det der, nå har har gutten min et forhold til amming på en annen måte enn når de bare er små og må ha mat. Vi koser oss og har en spseiell nærhet og jeg ser at han koser seg smiler og ser på meg. Ja det er hyggelig og jeg ser absolutt verdien av å amme lenge Gutten min er 19 mndr. Noen ganger ligger han og ler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå