Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ikø, så søt du er som spør etter meg!!

Måtte ta litt avstand til dette i noen dager mens jeg venta på tanta og blodprøveresultat, mensen kom mandag dessverre, så var nok en kjemisk graviditet vil jeg tro. Var tungt med den plutselige kontrabeskjeden etter vill jubel, men det er bare å innstille seg på å prøve på nytt, og det er vi klare for så snart vi får slippe til! :)

Men hvordan går det med deg??? Du begynnte 23. på sprøytene var det ikke så? Du har vel hatt uttak også nå da? Håper formen er bra og at de tar godt vare på deg der oppe i Haugesund. Krysser det jeg har for at det går veien for deg!!

God klem :)

Skrevet

Heisann!

Trist at det ikke gikk veien med deg....

Med meg går det ganske bra. Skal til Hgsd i morgen på ul. Er veldig spendt på fortsettelsen og krysser det jeg har for at det skal gå bra.

Lykke til med neste forsøk :-)

God klem tilbake :-)

Skrevet

Heia Ikø, beklager at jeg ikke har svart deg med det samme, har vært off internet, slitt en del med migrene, men bra igjen nå!! :)

Håper det gikk fint med deg på UL, du skal kanskje ha uttak på mandag da? Eller har hatt allerede? Masse lykke til uansett, tenker på deg og regner med de tar godt vare på deg der oppe, som de gjorde med meg :)

Lykketilklem fra meg,

Skrevet

heisann og takk for lykkeønsker :-) Godt du er bedre mht migrene. Det må være veldig slitsomt!!!!!

Det blir TESA på mandag, uttak på tirsdag og (forhåpentligvis!!!!) innsetting på torsdag på oss..

Skal dere prøve igjen?

Skrevet

Å jada, vi prøver igjen så snart vi kan, det blir i april tenker jeg, så vi får bare smøre oss med tålmodighet imens.

Merker jeg engasjerer meg i masse forskjellig nå, lurt å få tankene over på noe annet og så ha full fokus når det blir nytt forsøk ;)

TESA ja, er det sånn at de henter ut svømmerne? Det blir uansett en spennende uke for dere, skal sende gode tanker!!

Nattinatt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...