Gemini72 Skrevet 25. februar 2008 #26 Skrevet 25. februar 2008 Hei Er på rugedag 7, skal ta test 03.03.En hel uke igjen..... Har ømme pupper og en del stikkninger i magen. Er også veldig trett, håper dette er graviditets tegn Hadde fryseforsøk i nat. syklus og går derfor ikke på noen medisiner denne gangen. Lykke til alle sammen og håper det blir mange positive tester i neste uke:)
RLDO Skrevet 25. februar 2008 #27 Skrevet 25. februar 2008 Hei. Er på rugedag 8 i dag. Er så trøtt at jeg klarer nesten ikke å holde meg våken. Dessuten er puppene fremdeles ømme. Har litt "mens" smerter. Huff man kan bli små rar av denne ventetiden. Ved tidligere forsøk har jeg begynnt å blø på rugedag 10 og 11 stort sett så merker at spenningen øker litt nå.....
Viktoriana Skrevet 25. februar 2008 #28 Skrevet 25. februar 2008 Hei RLDO! Den der trøttheten kjenner jeg igjen. Henger litt etter deg så spenningen har ikke økt noe særlig her ennå. Men kjenner at jeg ikke helt er meg selv om dagen. Veldig spennende dager foran deg nå. Håper virkelig blødningen uteblir. Måtte det bli bare positive tester fremover.
ivf-79 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #29 Skrevet 25. februar 2008 Vi har samme testdag vi da Viktoriana Ruger vi alle på 2 egg eller ? Jeg merker ingenting jeg, hmm ikke bra.. Har dere som er veldig trøtte og ømme pupper hatt fryseforsøk eller vanlig forsøk ? Er det noen som har blitt spådd her ?
RLDO Skrevet 26. februar 2008 #30 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har hatt vanlig forsøk..... Rugedag 9 i dag og jeg er rastløs og kjenner at det nermer seg. Skulle ønske test dag var over og at jeg viste svaret. Føler at dette er uuutholdelig for kropp og sjel.........
aagder Skrevet 27. februar 2008 #32 Skrevet 27. februar 2008 Vært på reise med jobben, så ikke hatt så mye tid til å tenke over det de siste dagene, men faktisk kjenner jeg ingen symptomer sålangt, denne gangen. Ingen murringer, såre pupper eller noen ting. Kanskje/antageligvis kommer det etterhvert. Skal teste fredag 7. mars.
ivf-79 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #33 Skrevet 27. februar 2008 Ja inne på spå/horoskop her på BIM Jeg er spådd at jeg blir gravid, synes det er spennede. Men vet jo at de virkelig kan ta feil Kjenner ingenting jeg heller
Viktoriana Skrevet 27. februar 2008 #34 Skrevet 27. februar 2008 Hei Det er ikke bare morsomt å vente - tar på kjenner jeg. Har hatt et vanlig forsøk og er veldig trøtt og har ømme pupper, men det er vel mest medisiner som gjør det. Magen er som en ballong og kjenner litt murringer og stikkinger innimellom. Lurer på om det er bra eller ikke. Hmm - det vil jo vise seg i neste uke. Så gøy ivf -79 at vi har samme test dag. La oss håpe det blir en god dag. Har ikke blitt spådd - tror ikke noe på det allikevel. Lykke til med ventingen alle sammen!
aagder Skrevet 28. februar 2008 #35 Skrevet 28. februar 2008 Hmmmm.... ja vi får håpe at det stemmer!!! Gru-gleder meg til neste fredag :-)
ivf-79 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #36 Skrevet 29. februar 2008 Hvordan er det med dere jenter ?
ivf-79 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #37 Skrevet 1. mars 2008 Må jo si det her også, jeg har testet og er gravid. Hipp hipp hurra Håper dere får det samme svaret jenter
aagder Skrevet 2. mars 2008 #38 Skrevet 2. mars 2008 Hallåå Nå krysses fingre og tær for oss som skal teste denne uken! Hurra for den første positive testen som allerede er publisert av ivf-79. Måtte vi andre komme glade og fornøyde etter med samme testresultat!!! Lykke til!!
Viktoriana Skrevet 3. mars 2008 #39 Skrevet 3. mars 2008 Nok en gang - gratulerer til ivf 79. Spennede uke for oss nå. Håper det blir flere positive tester. Rugedag 11 i dag og spenningen stiger veldig.
Bedre sent enn aldri Skrevet 3. mars 2008 #40 Skrevet 3. mars 2008 Jeg fikk satt inn to superegg 19 februar, fryseforsøk. Tok blodprøve i dag, men får ikke svaret før onsdag. Jeg har vært så pessimistisk hele tiden! Satt inn to ferske egg i januar, ved eggdonasjon. Da gikk jeg rundt å følte meg supergravid; tvillingmor inntil det motsatte ble bevist, og det ble det jo da, dessverre. Går på masse hormoner, og synes det er ganske tøft. Blir så redd for at jeg gjør noe galt, som at jeg ikke klarte å la være å gå en god del den dagen jeg fikk satt eggene inn... Håper mange av dere lykkes, helst alle! Jeg trenger å se at dette faktisk kan lykkes.
aagder Skrevet 5. mars 2008 #41 Skrevet 5. mars 2008 Test i dag? Håper du har positiv test, og lar høre fra deg så vi andre også blir oppmuntrer!! Tvillingmor inntil det motsatte er bevist - både du og jeg!! :-)
Bedre sent enn aldri Skrevet 5. mars 2008 #42 Skrevet 5. mars 2008 hei alle! Føler meg så mye bedre i dag gitt, fikks var på blodprøve og den var fin, HCG 110, hva nå enn det måtte bety. Så, ja, da er jeg tvillingmor igjen! Har vel kanskje litt problemer med å tro på det ennå, skal ta ultralyd fredag før påske å se hva som skjer der inne. Men for meg som ikke har vært gravid før, viser jo dette at det går an - uansett ha som måtte skje fremover! :-) Lykke til aagder!
maja81!! Skrevet 5. mars 2008 #43 Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer kjempemasse til deg!!!! Jeg er faktisk også gravid. Helt utrolig at det er min tur til å skrive det nå.. Er kjempeglad, men så utrolig sliten så nå skal jeg slappe av litt tror jeg. =) Ha en fortsatt god dag!
aagder Skrevet 5. mars 2008 #46 Skrevet 5. mars 2008 Lurer forresten på hvordan det har gått med RLDO, Viktoriana og Gemini72 som også var her på denne tråden i begynnelsen.... Noen som har hørt noe? Ellers må jeg si det har vært ei bra uke med mange positive tester. Håper lykken fortsetter utover for meg også :-)
ivf-79 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #47 Skrevet 5. mars 2008 oj så gøy, gratulerer så masse masse til alle dere med positive tester, kjmpebra da flytter vi over i 1 trimester sammen da ? Hvordan er det med dere andre ?
Gemini72 Skrevet 6. mars 2008 #48 Skrevet 6. mars 2008 Hei jenter Gratulere til dere som har fått positive tester, kjempebra. For min del gikk det ikke så bra, ble negativt på 2. fryseforsøk også. Har ikke gitt opp, skal nok bli søsken til min lille prins. Vi tar bare en liten pause før vi starter opp på 2. ICSI forsøk i august. Vi tar 2 uker ferie i Mai, til sol og sommer i Spania og Haugesund har jo ferie i hele Juli, så da passer det fint å starte på nytt forsøk til høsten.
Viktoriana Skrevet 6. mars 2008 #49 Skrevet 6. mars 2008 Har ikke vært så aktiv her i det siste. Men testet positivt i dag tidlig. Klarer ikke helt å tro det - håper på bekreftelse med blodprøven i morgen. Gratulerer til dere som har testet positivt! Og klem til dere som det ikke gikk så bra for. Håper dere lykkes neste gang.
aagder Skrevet 6. mars 2008 #50 Skrevet 6. mars 2008 GRATULERER!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg blir så glad av å høre om alle positive tester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå