ivf-79 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Den andre lista ble så lang Noen som skal ha innsetting denne uka ? Jeg skal til fredag i Porsgrunn
Gullblomst Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hei! Jeg hadde uttak i dag, og håper på innsetting i løpet av uka. Fikk ut 10 egg, så nå gjennstår det å se hvor mange som lar seg befrukte...
ivf-79 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Så bra, da blir det vel innsetting på deg til onsdag eller torsdag da ? For du skal vel ringe å høre i morgen ? Vi skal ha fryseforsøk vi, så jeg har slippi alle medisinene denne gangen. Vi var der i dag vi også, kanskje vi så hverandre
Gullblomst Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jepp,.. Jeg skal ringe å høre i morgen. Gru/gleder meg. Det må være deilig å slippe alle medisinene. Håper jeg er heldig å får noen på frys jeg også....
Gemini72 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Hei Hadde innsetting av fryseegg i Haugesund 18.02. Så da er det å vente i to laaange uker.
RLDO Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Jeg satt inn to egg i går:o) I dag har jeg sovet omtrent hele dagen. Har vært helt utslitt. Har også hatt vondt i magen siden uttaket som var på fredag. Har ikke hatt det på de forrige forsøkene.
aagder Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Heia!! :-) Jeg skal også ha innsetting i Porsgrunn i morgen (fredag). Har begynt med fotsoneterapi nå, og håper at det skal bedre sjansene for å lykkes - har lest så mye bra om det her inne og på andre lignende steder. Har også fått mer medisiner enn jeg har hatt tidligere: Albyl-E og Bricanyl. Satser på at dette gjør susen!! Lykke til alle uke 8-ere!! Kanskje vi sees, ivf-79 :-)
ivf-79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2008 Hei Ja kanskje vi gjøre det Skal du sette tilbake 1 eller 2 egg ? Blir spennende å bli ruger igjen i morgen Bricanyl skal også jeg ta i morgen Masse lykke til
aagder Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Vet ikke om det blir 1 eller 2 før i morgen. Har sagt de skal tine 2 som ligger sammen, så hvis begge overlever tiningen blir det 2. Du da?
ivf-79 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2008 Jeg vet ikke jeg heller, har sagt vi ønsker å sette inn 1. Men hvis de må tine opp fler ampuller og det er 2 som har overlevd setter vi inn 2 Blir spennende. Masse lykke til i morgen. Da vet vi i morgen og vi er ruger av 1 eller 2 egg JIPPI
RLDO Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Er på rugedag 5 i dag og har ømme pupper, er trøtt og har kjent litt små stikking i magen.......men alt dette har jeg kjent ved tidligere forsøk også så håper ikke på noe. Må vel innrømme at jeg kjenner veldig etter også) he he blir lett sånn. Hvordan er det med dere da jenter?
maja81!! Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Jeg har hatt innsetting i dag, fredag, jeg også! Kjempespennende!! Nå får vi bare hååpe at eggene våre klamrer seg fast!!!!!!!!! God helg til alle!!
Viktoriana Skrevet 22. februar 2008 #15 Skrevet 22. februar 2008 Er ikke helt sikker på hvordan man teller rugedager - satt inn i går og tenker at i dag er dag 1 - eller er det dag 2? Samme det egentlig. Det er langt igjen til testdagen 7/3. Har en del stikkingen nederst i magen og har bestemt meg for å ikke bekymre meg for det - sikkert normalt. Og så er jeg grusomt trøtt. Holdt på å sovne på jobb i dag og sovnet når jeg kom hjem.
ivf-79 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 22. februar 2008 Viktoriana Jeg tror dagen man setter inn er dag 1. Tror det er vanlig med litt stikkninger. I dag har jeg satt inn 2 egg Ett som var litt treg med delinga, men de ville ikke kaste det og ett som var 6 delt Dere andre som har satt inn i dag da, hvordan gikk det og hvor mange ble det ?
ivf-79 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. februar 2008 maja81!! Hvordan var delinga på eggene du fikk satt inn ? Hvis jeg kan spørre da
maja81!! Skrevet 22. februar 2008 #18 Skrevet 22. februar 2008 Klabert! Fikk 7 befruktede egg og alle var 4-delte. Det ble satt inn 1 egg og de andre ble fryst ned. Hvordan var dine?
ivf-79 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. februar 2008 Ett som var litt treg med delinga, men de ville ikke kaste det og ett som var 6 delt så dette blir veldig spennende. Jeg har hatt fryseforsøk da. Er det første forsøket deres eller?
maja81!! Skrevet 22. februar 2008 #20 Skrevet 22. februar 2008 Det høres jo veldig bra ut! =) Det er vårt første forsøk ja. Veldig skummelt og spennende på en gang og jeg klarer nesten ikke å tenke på annet for tiden. Er jo forberedt på at det ikke går også, men håpet er der!! Jeg har tette eggledere, men alt annet skal være i orden. Hvordan er det med dere da? Prøvd lenge? Var det forresten mindre hormoner forbundet med fryseforsøk?
ivf-79 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 22. februar 2008 Skjønner godt du ikke klarer å tenke på noe annet, men det er jo ikke så rart da. Det er godt du har håpet, det er viktig. Jeg har også tette eggledere, men er en erfaren ivf èr Hadde vel det første forsøket for 7 år siden. Hatt 3 aborter, mistet tvillingjenter som ble fortidlig fødte, men har nå en vakker jente sammen med oss Så man må ikke gi seg eller mistet håpet. Engang så lykkes man, som du sikkert skjønner så har jeg hatt endel forsøk. Men det er jo helt klart tøft når ting står på. Masse lykke til, hvilken testdag har du ? Det er ikke mye hormoner ved fryseforsøk nei, å det er sååå deilig å slippe sprøyter og nesespray ++
maja81!! Skrevet 22. februar 2008 #22 Skrevet 22. februar 2008 Du har jammen vært gjennom mye! Så forferdelig trist med aborter og tvillingjentene.. Må være tøft å komme seg opp igjen etter sånne hendelser. Det er jo så fantastisk at dere har fått en datter!! Hvor gammel er hun da? =) Jeg skal teste 5. mars. Hva med deg? Hvis det nå ikke skulle gå på dette forsøket er det litt greit å tenke på at hormonene ikke er like ille ved neste forsøk. Har vært så plaget gjennom denne perioden, så det er godt å høre at det kan bli bedre!
ivf-79 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 22. februar 2008 Det kan ikkr sammenlignes i dte hele tatt, når man er igjennom egguttak iforhold til fryseforsøk. Da går man bare på noen piller Jeg blir også så dårlig av sprøytene, overstimluert. Er det det du blir også ? Snuppa vår er 1 1/2 år nå, helt fantastisk. Bare gled dere til det er deres tur, for det blir det Testdagen min er 7 mars, men kommer garantert til å teste på rugedag 10 tenker jeg altså søndag 2 mars Du da, kommer du til å klare å holde deg så lenge som til 5 ?
maja81!! Skrevet 22. februar 2008 #24 Skrevet 22. februar 2008 Tihi, hadde tenkt å klare å vente, men når det nærmer seg kan det hende jeg jukser litt.. ;-) Du må si i fra hvordan det går da!! Skal krysse alt av fingre og tær for deg! Så rart at du har testdag etter meg, når vi hadde innsett samtidig? Kanskje forskjellig fra sted til sted?! Ble så utrolig kvalm av sprayen og veldig plaget av hodepine. Ble derfor sykmeldt med en gang og er det frem til neste fredag. Var ikke i særlig god form med sprøytene heller, men herregud, jeg gjør alt for å bli gravid!!! Hehe, ;-)
Viktoriana Skrevet 25. februar 2008 #25 Skrevet 25. februar 2008 Hvordan går det med dere? Det er en forferdelig lang ventetid dette. Føles som om det er en hel eviget til testdagen 7/3. Og for min del i alle fall er det litt vel tidlig å kjenne etter symptomer. Men jeg er så trøtt - sliter med å holde meg våken på ettermiddagen. Det er litt slitsomt. Men ellers så er jeg glad, positiv og tror på godt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå