meg... Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Ved uttak fredag var det bare 6 egg, 3 av de befruktet seg til lørdag, og innsett var beregnet til onsdag. Men i dag ringte sykehuset og sa at bare 1 egg var igjen og at det var 7- delt i stedet for 8- delt som er optimalt.. De ville derfor sette inn i dag. Men vi fikk valget, og valgte å vente til onsdag og heller bryte forsøket hvis det da ikke ser bra ut. Føler litt på at det er å "kaste bort" ett av de tre dyrebare førsøkene våre på å sette inn ett som nok ikke vil klare seg. Er det noen som tenker likt, eller ville dere satt inn det 7- delte i dag? Og har noen opplevd det samme, men at egget bedret seg igjen? Føler jo at sjansen minker ytterligere med et egg som i utgangspunktet ikke er helt optimalt.... Sender dere alle mange lykkeønskninger:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Masse lykkeønskninger til gullegget ditt!
lita78ღ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Vanskelig å gi et godt svar på dette. Jeg tenker nok litt på at det er greit å se om det er noe å sette inn, hvis ikke er det ikke liv laga uansett liksom... Men legene sier jo at ingen vet hvordan utviklingen av egget ville vært inne i livmoren (der det egentlig burde være), og at det kanskje ville gått bra der.... men det er det jo ingen som vet. Jeg satte inn et 8-delt og ett 7-delt 4 dager etter uttak. Det var altså på det stadiet de skulle vært dagen før. Jeg ble gravid. Det gikk galt etterhvert, men det stoppet hvertfall ikke opp selv om det gikk litt sakte i begynnelsen. Jeg håper virkelig egget ditt skyter fart og overlever.Klem
Mikkemafian Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hei.. Jeg fikk satt inn 2 ikke optimale egg, og det ene kom det en frisk og fin liten jente utav..)
* vannmamma * Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Da jeg fikk datteren min for 2,5 år siden, satte de inn et 2-delt og et 3-delt egg 2 dager etter egguttak. Siden har jeg hatt 2 mislykkede og 1 avbrutt søskenforsøk. På 4. forsøk ble det også satt inn et 2-delt og et 3-delt. Jeg er nå i 13 uker gravid med tvillinger... :-) Prinsippet som jeg har oppfattet, er at legene setter inn egg de har tro på vil kunne feste seg.
meg... Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Så gøy å høre at det går an!!! Vi dro til sykehuset i dag og var helt sikker på at det ene ikke- optimale egget vårt hadde gått dukken siden mandag, men så viste det seg at det hadde tatt seg opp igjen, og var i dag helt perfekt:-) Vi endte med å fryse det ned da jeg har vært syk en tid, og ennå ikke er bra og spiser div medisiner, men likevel- da var det jo ikke helt forgjeves. Og dette må jo bare være en positiv nyhet for alle oss som prøver, det GÅR AN selv om ikke alt er helt perfekt:) Så forresten på frokost- tv i dag om ei bok som kom ut som hetet "Ønskebarn" og som dreier seg om folk i vår situasjon. Virket veldig bra, tror den er noe å lese. Bare et tips.... Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå