Gå til innhold

Vanskelig å velge! Hva sier dere til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da synes jeg du skal gå for Lotte! :) Hvis du føler at det er en Lotte som melder sin ankomst, så er det kansje noe i d? Hvis du føler at det er en Lotte, så er det sikkert en Lotte! Hvis du skjønner hva jeg mener? :)

Vet ikke helt hva jeg synes om de navnene egentlig. Ikke navn som jeg ville valgt, men absolutt ikke stygge navn! ;)

Med forbehold: Jeg synes både Lotte og Mille er navn som fort faller innenfor "kallenavnkategorien". Jeg mener at Lotte og Mille er utrolig søtt på små, skjønne prinsesser, men føler noe "mangler" ved navna - altså de minner litt om kallenavn - synes jeg!

Hadde jeg vært deg ville jeg gått for Milla/Emilia eventuelt Charlotte. Mer fullstendige navn. Men for all del, navnene er søte, men jeg synes Milla er mye finere enn Mille og tror det passer bedre på en litt eldre jente også.

Så jeg stemmer for Milla. Av dine, ville jeg valgt Lotte om jeg måtte.

Annonse

Lotte er et veldig kult navn. Jeg synes det er et mer etablert navn enn det Mille er og derfor mindre kallenavnaktig. Dersom du har en Lotte i magen tenker jeg at hun er en liten skøyer som baby, litt tøff røverjente når hun blir større og en dame med glimt i øyet og bein i nesa når hun blir voksen.

Å, dette håper jeg på! En sånn jente vil jeg ha.. Kan kanskje være enig i at Mille er kallenavn, men Lotte er da gammelt og vært brukt som enenavn lenge. Jeg selv heter Linda, og en gang i tiden kom vel det av Rosalinda, men jeg har aldri tenkt på Linda som kallenavn? Hm, interessant dette...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...