Gå til innhold

Da har jeg også vært på UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allt så bra ut... Fikk ny termin da!! Flytted fra den 23:e til den 14:e så det blir fødsel i løpet av juli da!!! Tenkte hele tiden att jeg skulle få tidlig august... Å antagligen så blir det en til gutt, så dette blir billigt.. trenger ikke å kjøpe så mye nytt nå da!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så greit d da.....ska på ultralyd på torsdag å e spent på om min blir flytta...har 24.juli

å e spent på kjønnet:)

Skrevet

Var på ul for en uke siden, og fikk nokså sikkert vite at det er en jente... ganske ekstatisk siden jeg har to gutter fra før:) Var ikke klar over hvor lyst jeg hadde på en jente før jeg fikk vite det... Har smilt siden... :) Kjekt å få oppleve å være jentemamma også, selv om det sikkert ikke er annerledes enn å være guttemamma;)

Nå vet jeg ikke hvor tette dine gutter er, men mine er det 2,5 år mellom. Nr to blir 1 i august... så detta blir tett. Men det er kjempekoslig med disse to guttene, er 99% av tiden perlevenner.. enn så lenge:)

Skrevet

mente at nr to blir 1 i april... august hadde vel kanskje nesten ikke vært mulig?:) siden jeg har termin 1 juli.. er for surrete og fullstendig i gravidtåka for tida...

Skrevet

Hehe Håper før din skyld att det ikke er i august ja... Bra å ha noe å skylle på, alle disse tåkene vi går igjenom :)

Gutten min blev året rett før jul, så han kommer til å vara 1,5 år da den lille kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...