Gå til innhold

Da har jeg også vært på UL

Anbefalte innlegg

Allt så bra ut... Fikk ny termin da!! Flytted fra den 23:e til den 14:e så det blir fødsel i løpet av juli da!!! Tenkte hele tiden att jeg skulle få tidlig august... Å antagligen så blir det en til gutt, så dette blir billigt.. trenger ikke å kjøpe så mye nytt nå da!!!

Fortsetter under...

Var på ul for en uke siden, og fikk nokså sikkert vite at det er en jente... ganske ekstatisk siden jeg har to gutter fra før:) Var ikke klar over hvor lyst jeg hadde på en jente før jeg fikk vite det... Har smilt siden... :) Kjekt å få oppleve å være jentemamma også, selv om det sikkert ikke er annerledes enn å være guttemamma;)

Nå vet jeg ikke hvor tette dine gutter er, men mine er det 2,5 år mellom. Nr to blir 1 i august... så detta blir tett. Men det er kjempekoslig med disse to guttene, er 99% av tiden perlevenner.. enn så lenge:)

Hehe Håper før din skyld att det ikke er i august ja... Bra å ha noe å skylle på, alle disse tåkene vi går igjenom :)

Gutten min blev året rett før jul, så han kommer til å vara 1,5 år da den lille kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...