Gå til innhold

Morida 70,og Bøøøøøøøøøøøøørn


nattinatt

Anbefalte innlegg

Kor fort gjekk dere ned på ketolyse kuren,ja Bøøøøøøøøøøøørn, du gårvel på den no.Eg teker at når ein i tillegg trener 3-4 ganger i veka i tillegg,pluss gjerne går turer og, så bør vel vekta gå enda fortere ned? Eg venter på at mensen skal starte skikkelig,slik at eg ser om eg evt har gått ned meir.Går litt opp og ned eit halvt kilo no denne veka,og lurer på om det er mensen som virker inn.Men er det noko dere har erfart ikkje er lurt å ete drikke for mykje av under ketolysen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gikk ned 11 kilo på 5 uker med ketylose. Mista panneluggen og fikk utslett å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være veldig lurt å spise vitamintabeletter underveis. Det er nok derfor luggen forsvant. Jeg spiste en del baconchrisp som snack.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den baconchrispen et eg g som lørdagsgodt.Luggen har eg enda hehe,men eg tar de vitaminene og.Er du ferdig med ketolysekuren no då eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er i kestose nå. Jeg er med i en easy life gruppe. Pulver og trening de første ukene før man gradvis går over til 5 måltider mat.

Veldig bra syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så det er ein form for ketose,har ikkje lest om den kuren der.Lykke til til deg og då,blir spennende å sjå.Regner med de kiloa vil forsvinne no framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...