Gå til innhold

det er så ufattelig lite.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

aktivitet her. Da jeg var her inne første gangen så var det mye mer aktivitet her inne. hvor er det blitt av alle. Jeg selv er her, bli gravid og assistert befruktning. Hadde vert litt kjekkt om vi skrev mye mer her (det gjelder meg selv også selvfølgelig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg jeg..

Er veldig glad for at disse sidene finnes,så da må vi bruke dem:)

Skrevet

ja, jeg synes det. det som jeg merker er at da det var mer aktivitet, så ble vi liksom mer knyttet. Jeg fikk mange gode venner her i fra sist. Nå føler jeg liksom at jegf ikke vet egentlig hvem som er her inne

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg vil gjerne være venn med deg her inne;)

Har lest profilen din.Så trist med disse SA\ene.....Men du er heldig som har jenta di da:)

Jeg har to store gutter på 10 og 15 år,men lyst på en tredjemann.Har prøvd i over 2 år,men ingenting har skjedd.Sliter med uregelmessig syklus og EL.Tatt 3 Pergo-kurer.

Venter svar på blodprøve idag om jeg har hatt EL denne syklusen,men er vel ikke store håpet..Jeg satser ihvertfall på fullt i mars,og håper på en liten nydelig julegave:)

Kan godt sende meg postmelding hvis du vil prate:)

Skrevet

Også glad for disse sidene, selv om litt besatt. Vil helst lese her hele tiden. Har liksom ikke så mye positivt å fortelle. Prøver å følge råd Tryne var snill å finne frem om kosthold, men hvetegress har jeg ikke kommet så langt som til å få tak i. Er en uke til IKM i dag, er i pausemåned på pergo og kroppen min har nå tydeligvis innstilt seg på at skal bli kvalm i bølger noen dager etter el og med ømme bryst. Vært sånn de to siste prøveperiodene etter den siste MA-en. Enten blir jeg gravid hver gang og det fester seg ikke skikkelig, eller så er det vel mer sannsynlig noe psykisk som klundrer det til. Kanskje jeg vil for mye? Nei, vet ikke. Lykke til alle som en i hvert fall. :-).

Skrevet

hihi, så kjekkt at noen vil være vennene mine;)

jeg går på en held del ting å jeg følger rådene om kosthold så og si fullt å helt. det sies at man må gå på wheat grass minst 3 mnd for full effekt. Det passet veldig bra at jeg allerede har gått på det 1 mnd nå, for nå skal vi snart starte med vårt første IVF forsøk. Dersom wheat grass funker på meg så vil det hjelpe kroppen min til å reagerer godt på medisinene slik at jeg får gode egg:)

jeg håper virkelig dette gjør susen:)

Skrevet

Håper jeg også. :-) Og kanskje våren gjør det ekstra bra med gode forhold for kropp og sinn! Hvor var det du hadde kjøpt hvetegress fra sa du igjen? Har forhørt meg på helsekost, men det er kanskje ikke noe som er til salgs i Norge?

Skrevet

Jeg vil og, jeg vil og!!! Jeg orker ikke være på bligravidsidene, så jeg er bare innom her og titter innimellom...Men hvis det blir mer aktivitet her inne, er jeg med jeg altså!!

hehe

Får ikke skifta nicket mitt, jeg er i 26 pp nå tror jeg...

Skrevet

heisann Miss Gunnilla

Det er mange helsekoster som ikke har det, grunnene er at det er ikke så mye brukt. Jeg fant først ikke en side her i Norge som hadde hvetegress, men de hadde noe som het kamutgress. jeg spurte de og de sa det var det samme som hvetegress. Så jeg har det nå. Du kan få det i kapselform og i pulverform. det smaker grusomt, men når jeg blander pulveret i litt juice så blir det bedre. jeg blander berre i litt juice slik at jeg får det kjappt i meg og så skyllder jeg med vann. Her får du bestillt kamutgress:

http://www.dgr.no/dgradmin/home.nsf/indexf.html?OpenFrameSet&Frame=DGRMain&Src=http://www.dgr.no/members/dgradmin/home.nsf/568e63c84d406416c1256bf3003f1f65/fda3e3b7c462e965c1257026005692a7!OpenDocument%26AutoFramed

etter at jeg bestiilte dette så har jeg funnet en annen norsk side hvor de faktisk selger hvetegress. her er den adressen:

http://www.helsesidene.no/

dette skal som sagt hjelpe spesiellt fordi som har dårlig eggkvalitet. det som er så bra med dette er at det er ikek farlig å putte i seg. det næringsrikt og bra for kroppen. Den kan være med å stabilisere kroppen innvendig. Så kanskje den hjelper for andre også:)

Skrevet

heisann, klart du skal få være med;) det blir ikke mer liv enn vi lager det selv. det er en ond sirkel dette her, når noen blir mindre aktiv så blir også andre det. da er det viktig at vi lager litt liv slik at andre får lyst til å komme inn

Skrevet

Jeg skal bli flinkere til å skrive mer jeg og . Jepp. Veldig kjekt å ha et sted som dette *klem*

Skrevet

yes, sånn skal det være seff:D dette blir kjekkt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...