Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei vennen. ser at du er på hehe.. lenge siden.. Ja nå er vi snart i gang igjen, og det blir super duper spennende.. Starter på spray 1 mars og sprøyter 19 mars.. denne gangen skal vi lykkes!!!!!!!!!!!!!! STOR KLEM FRA MEG.. OG HILSE DE HJEMME..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 "dytter denne litt jeg til snuppa mi " hihi
Brumm Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei vennen:o) Ja nå er det vår tur! Tenk at vi skal igang noenlunde samtidig denne gangen også!! Virker ikke som det var lenge siden vi var i Danmark sammen, men samtig er det som en evighet siden..... Jeg starter på spray 21mars og sprøyter 8april. Nå er det på tide at oss gamle travere flytter over til "gravide slitere". Vi tar med oss snøfilla og vandrer over:o) Ta en helg til Oslo snart da!! Eller 1 natt? Klem til dere begge!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Hei.. ja nå er det vår tur!! Må prøve å få til en kveld hos deg og dine ) Da regner jeg med det blir servert kyllingburger hehehe.... Reiser til hafjell på torsdag, jeg og min kjære.. stå masse ski og kose oss før oppstart av nytt forsøk :-)) Hilse du også til begge to..
Brumm Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Ja tenkte å servere kylling i en annen variant, hehe. Send meg en sms om dere tar en kveld uken etter:o) hilse klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå