Gå til innhold

"oppskrift" på gutt...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse sex, og gjerne på eggløsningsdagen + Utløsning langt inn i skjeden.

Skrevet

og mannens edlere deler skal visst ikke ha vært i nærheten av noe varmt pga guttesædcellene liker ikke det. I tillegg liker guttesædceller et basisk miljø (ikke surt som jentesædceller).

Lykke til! :)

Skrevet

Er jo absolutt ingen forsikring på å få en gutt,men man kan vell alltids prøve:) jeg og min mann prøvde på artighet noen av disse tingene for å få til gutten, og på UL i uke 18, viste det seg at vi venter en liten prins:) her er de tingene vi prioriterte;

1) Mye sex, ofte sex.

2) helst sex på eggløsningsdagen.

3) prøv å gjøre miljøet i skjeden ganske nøytralt.

4) la mannen komme helt inne.

vi hadde sex i misjoneren, men den er jo også kjent for å hjelpe de som prøver på jenta, så skal ikke anbefale noen stillinger!

lykke til:)

Skrevet

Hmm...

Vi hadde sex hver dag nå å jo, opptil flere ganger daglig, men vi venter en jente nå..

Vil bare ha tips så vi kan få til gutten neste gang;) Men da er det vel 50/50 da hva det blir..

Så bare det var så mange som hadde lakt inn innlegg om "oppskrift" på jente, å da måtte jeg høre om åssen "oppskrift" det var på gutt å.. :)

Hilsen HI

Skrevet

He he dessverre ingen oppskrift på og lage gutt el jente. Har prøvd alle metoder for en jente de 2 siste svangerskapene men har nå gutt nr 3 i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...