Gå til innhold

Aleris...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling om den klinikken? Mulig at jeg må over dit pga eggene mine ikke blir modne... Har gått på sprøyter i 26 dager nå og liten endring i det siste... De tar jo ut umodne egg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Vi hadde våre forsøk der og var kjempefornøyd. De tar veldig godt vare på både kvinnen og mannen!

Skrevet

Vi ble utredet og utfører alle nødvendige undersøkelser hos Aleris selv om vi ikke gjør selve forsøkene hos dem(egguttak og tilbakeføring). Vedlig fornøyd!!

Skrevet

Hei!

Vi går på aleris. Der er de kjempeflinke! Får en litt annen service der enn i det offentlige...

Skrevet

Enig med grom-jinta, Servicen på Aleris er helt fantastisk i forhold til feks Ullevål, som vi var på før. Men som ordtaket sier, "du får det du betaler for"..... og det er jo riktig.... :-)

Skrevet

Hva koster det å ta ut egg og sette inn? må man gå på medisiner før uttak av umodne egg?

Skrevet

Ja... det er 25000 vi ikke har... *gråte* Vil det koste det samme om jeg blir henvist fra lege på Riksen?

Skrevet

Krysser fingrene for at du får hjelp på Aleris og at det dekkes av det offentlige. Hva skjer videre nå?

Skrevet

Ja, hva som skjer videre vil jeg også gjerne vite... Ja, kan jeg få utgiftene til Aleris dekket av det offentlige?

Skrevet

Men sa ikke legen noe mer enn det i dag?

Skrevet

Nope... Sjefen skal se på meg på fredagen, da...

Skrevet

Ok, da håper jeg du virkelig får gjort noe annet enn å fortsette med sprøyter =)

Skrevet

Det håper jeg også... nå er det jo 300 IE...

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...