Gå til innhold

Jeg håper jeg får mindre mage denne gangen!!!

Anbefalte innlegg

Sist gang jeg gikk gravid fikk jeg den gigantiske magen. Var kun mage nesten på meg. En svær ballong foran. Nå håper jeg at jeg får en mindre mage, for større enn sist så er det ikke plass til noe mer.

Slapp heldigvis unna de verste strekkmekene, kun et lite et ved navlen.

Heldig for meg så er jeg ikk eglad i søtsaker denne gangen og spiser heller et eple fremfor sjokolade.

Hadde dere som er flergangs stor mage sist?

Fortsetter under...

Jeg er gravid for første gang, så kan desverre ikke komme med noen tips om det du spørr om.

Lurte på om du derimot hadde noen tips til meg.

Du sier at du hadde stor mage ved forrige graviditet, men likevel slapp unna de værste strekkmerkene. Har du en hemmelighet for å unngå disse uvedkommende strekkmerkene? En krem f.eks?

Min hemmlighet mht. strekkmerker er ingen hemmlighet, derimot smurte jeg meg aldri inn med noen krem.

Det er gjerne arvelig. Min mor fikk 3 barn og fikk aldri strekkmerker.

Kommer nok an på åssen type hud man har. Er jo underhuden som strekkes til sitt totale som gjør at en får slike merker.

Jeg håper også virkelig på mindre mage denne gangen!

I mine to forrige sv skap var jeg diger!! Med andremann ble det ganske slitsomt,med all den fokusen på den svære magen..

Gikk tilslutt utover selvtilliten...La ganske mye på meg ellers også-ikke bare magen...

Prøver å være mer bevisst på det denne tredje gangen!

Mht til strekk merker,kommer det an på elastiteten på huden,som avgjør om man får strekkmerker el ikke. Ikke masse dyre kremer man kan bli "lurt" til å kjøpe!!

Synes magen var enorm sist, mulig den virket større enn den var, pga har en tatovering der som ble gigantisk...alt gikk heldigvis ned til det normale, tatoveringen var like fin, og siden jeg allerede hadde en del strekkiser fra de tre tidligere svangerskapene, slapp jeg una fler. Man kan ikke smøre seg for å unngå merkene..det er bare ren rekklame for å selge overprisede produkter til folk osm gjerne vil tro på det.

Annonse

jeg hadde nesten ingen mage sist, de som ikke så meg så ofte ante ikke at jeg venta smått,helt til jeg kom trillende m en vogn. Å da trodde de at den ikke var min..... :) Men nå sies det at de fleste får større mage å tidligere mage med nr 2 pga livmora allerede har vært stor å mye mer tøyelig denna gangen, jeg håper jeg IKKE blir noe særlig større denna gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...