Gå til innhold

Tvillingsv.skap?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ikke noe "uke for uke" oversikt for oss med tvillinger? Skjønner jo at utviklingen er den samme, men er jo likt ulikt likevel siden det ikke er bare en i magen!

Finnes det noen bosjyrer eler bøker hvor det står kun om tvillingsvangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv www.tvilling.no (tvillingforeningen). Jeg har boken "dobbelt opp - en bok om tvillinger". Der står det mye nyttig, men ikke noe uke for uke. Lykke til.

Skrevet

Du kan bestille en dansk bok - tror bare den heter tvillinger, der får du en uke for uke oversikt. Jeg har den selv og jeg bruker ukesguiden flittig - gleder meg til hver lørdag når jeg kan lese om uken jeg har i vente :)

Skrevet

Det er kanskje denne som nevnes: http://www.bokenomtvillinger.no/

Jeg har kjøpt den og synes den er ok å lese. Uke-for-uke-guide bak i boka. Og mye annet stoff bare om tvillinger. Finnes på norsk i ny utgave fra januar i år.

Skrevet

Jeg har kjøpt denne boken som kom ut på norsk nå i januar, veldig bra.

Var litt vanskelig å få tak i fordi forlaget ikke sendte den ut til bokhandlerne automatisk. Var derfor innom en del butikker for å få tak i den og alle sa de skulle bestille den, så hvis noen ikke finner den har jeg sørget for at følgende har bestilt den: Tanum på CC Vest, Ark og Norli i øvre del av Bogstadveien :) Selv kjøpte jeg den på Ark på Solli plass og der hadde de flere!

Skrevet

Jeg har kjøpt den norske utgaven men finner ikke noen uke til uke guide i den.... :(

Skrevet

Nei...av en eller anna grunn har de utelatt uke-til-uke guiden i den norske versjonen. Ingen problem å forstå den danske synes jeg, så jeg ville heller bestilt den. Uke for uke er jo noe av det gøyeste å følge med på :)

Skrevet

Det var dumt! Jeg har også kjøpt den norske utgaven, og storkoser meg med all info om tvillinger ;)

Anbefales absolutt!

Skrevet

Enig, det var veldig dumt! Syns ellers at boken er kjempeflott men det hadde vært gøy å følge dem uke for uke, men gidder ikke kjøpe den danske boken og...

Skrevet

Hva med å låne den på biblioteket? Det har jeg tenkt å gjøre... (du kan jo evnt skrive av... - ikke kopiere sidene... for det er det jo ikke lov til å gjøre ;-) )

Skrevet

Lurt!!! :) Tar meg en tur til biblioteket veldig snart... :)

Skrevet

Da kan jo du "skrive av" for meg også...Venter nr 2 og 4.... *smiler*

Skrevet

Det kan jeg godt! Er veldig flink på å skrive både pent og raskt ;)

Skrevet

Det var synd det ikke var noen uke for uke i den norske utgaven. Vil så gjerne ha "uke for uke". Men det er jo ingen vits i at jeg kjøper den danske - er helt blå på dansk ;-)

Noen som hvet om noen andre bøker?

Skrevet

Jeg har også boken "Dobbelt opp" men den syns jeg ikke er veldig bra. Ganske overfladisk, spesielt når det gjelder graviditet, fødsel og barsel. Kanskje den er ok når barna blir større men så langt har jeg ikke lest enda.

Skrevet

Ja, Dobbelt opp-boken er ikke å anbefale. Kjøp heller den nye!

Skrevet

Sånn ei flott side - tusen takk for godt råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...