Gå til innhold

endelig da ser det ut som jeg kan mld meg inn her igjen:)

nette

Anbefalte innlegg

idag fikk jeg den hyggelige beskjeden om at hcg nivået mitt hadde nå steget til460.. noe som var kjempe bra...

vi mistet nå i begynnelsen av januar men er vist i gang igjen nå uten noe hjelp, så dette kom som en stor overaskelse på oss:) får bare virkelig håpe på at den sitter godt denne gangen..er så redd for og miste igjen nå... mistet isammer oxo ogdavar jegnesten 6 mnd på vei og det var kjempe trist,men får bare satse på at det de sier om at alle gode ting er 3 stemmer:)

skal på ultralyd ogfull sjekk til mandag så det blir spennende...

klem

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Fant denne oversikten en annen plass. Husker ikke noen linker til dette akkurat nå, men skal se om jeg finner igjen den jeg kikket på når jeg var helt i begynnelsen :-)

Uke 4 25-130

5 75-2600

6 850- 20800

12 11500-289000

14 18000- 137000

16-29 1400-53000

30-40 1000-60000

Annonse

tusen takk forsvar..blir fort nervøs for alt nå kjenner jeg.. går med no mes lingnende smerter oxo nå, så jeg går og sjekker heletiden etter om det kommer noe blod,men det gjørheldigvis ikke det... huff venter bare på mandag nå for da skal vi til legen på ultralyd og full sjekk.... blir nok litt mer avslappet etterpå da.. håper jeg..

Menssmerter er helt normalt. Det er livmoren som driver og tøyer seg for å gjøre plass til spiren din :-)

Det er også vanlig at symptomer kommer og går. Snakker av erfaring og har hørt at det er slik stort sett hos alle!

Jeg hadde murringer og blødninger, men jeg sitter her nå med stor mage alikavell :-)

ja for nå har jeg fått en blødning igjen..får snart helt hetta her...hehe.... har vært på frtilitetskl. en tur idag.. der fikk jeg noen sprøyter jeg skulle ta 2 ganger i uka for å hjelpe meg litt til og holde på barnet...

når hadde du blødninger? og kom det masse?

Jeg begynte å blø på rugedag 10 og blødde litt hver dag de første ukene. Så ble det litt sjeldnere. Siste dag med blod var 7+4. Det kom ikke mere enn på papiret dersom jeg var rolig, men med en gang jeg hadde bevegd meg litt kom det mere, da "datt" det litt i doskåla også. Hadde friskt blod hele veien. Var et par ganger hvor det også var klumper i blodet (koagulert blod).

Hvilke sprøyter er det du skal ta?

i dag har jeg vært på klinikken igjen pga sterke mage smerter øverst i magen..fikk vite der at jeg har fått en veske ann sammling i magen som ligger og flyter litt rund og irriterer..men det var ikke farlig vist,men det gjør jo bare så sinnsykt vondt at nå bare ligger jeg for det meste.. de sprøytene jeg tar nå heter provelle...hcg prøva mi hadde gått litt ned oxo fra 460 om manda til 440 nå.men det trengte vist ikke bety såmye.. så da får jeg bare vente og se da nok en gang:( han fant ikke no foster på ultralyden enda heller siden det er så tidlig enda,men har en vond følelse av at jeg mister igjen,men mån prøve og tenke positivt til det motsatte er bevist...

Ja det er ikke så mye annet å gjøre desverre.... Høres ikke godt ut med disse smertene så vi får håpe at de gir seg.

Skal du ta ny hcg-prøve igjen eller hvaordan blir veien videre for deg nå da?

Masse lykke til i alle fall!

hei... nei de smertene kunne jeg fint ha klart meg uten.. får så vondt av dattra mi oxo som går og ser alt det her og ikke helt skjønner hvorfor jeg harså vond..vil ikke si noe til henne om at jeg er gravid igjen.. hun fikk vite det når jeg var gravid forige gang men da var jeg jo nesten 6 mmnd før jeg mistet så da hadde jeg stor mage alt så hun skjønte det. så hun ble så kjempelie seg når jeg mistet da.. hun skjønnte liksom ikke helt hvordan en liten baby kunne dø, for det var jo bare gammle mennesker som gjorde det... så det var en tøff periode, men det er utrolig godt og ha henne da i denne tiden...

jeg har time ute på frtilitetsklinikken igjen til mandag så får jeg se da hva som skjer videre om det ikke er skjedd no mer i løpet av helgen...

får virkelig håpe spiren klammrer seg godt fast denne gangen altså...

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...