Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...

Ikke så mange som kjenner meg nå, for det var en stund siden jeg var inne her...

Men nå er det håp for alle.....

etter 9 innsett ble det pos. på fryseforsøk..Tror det egentlig ikke er sant da..

Stå på alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!! Må være herlig å lykkes etter mange forsøk :-)

Skrevet

Gratulerer så uendelig masse masse masse:-)

Sånn lesing gjør meg kjempeglad! Og full av håp og pågangsmot.

Holder på med den tiende hormonstimuleringen og forhåpentligvis 8 innsettingen (har ikke vært like heldig hver gang at det har blitt egg å sette inn) og satser på å følge dine fotspor.

Tusen takk for gladmeldingen :o)

Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet.

Skrevet

Så fantastisk!!!

Gratulerer så mye! Jeg er sååå misunnelig..... men unner deg SELVFØLGELIG dette:-D

Jeg er av de som tydeligvis trenger mange forsøk, så det er deilig å lese om at noen faktisk lykkes.

Ønsker deg alt godt i svangerskapet, klem

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Godt å vite at noen får det til etter så mange forsøk. Har selv hatt 8 hvorav 1 MA og 2 kjemiske.

Håper den niende innsettingen kan bringe oss lykke også :)

Lykke til videre!!!

Skrevet

Gratulerer så masse til deg:-) Husker nicket ditt, har jo vært inne på denne siden i et år, og må alltid innom å se hvordan det går med de andre selv om jeg også har vært så heldig å bli gravid. Masse lykke til videre med svangerskapet, skal krysse fingrene for at alt går kjempefint fremover:-)

Skrevet

Så bra .-) gratulerer sååååå mye.. må ikke gi seg!!!

Skrevet

GRATULERER!! Lykke til med graviditeten :)

Skrevet

Husker nicket ditt fra tidligere. Må først å fremst si gratulerer så mye, DET var fortjent:) Jeg må si jeg beundrer "pågangsmotet" ditt, hvis man kan kalle det det, ved å ikke ha gitt opp. Det gir oss andre tro på at det går ann å få det til. Ønsker deg lykke til videre!

Skrevet

Hei Jehn,

Gratulerer, så fantastiske nyheter! Gir virkelig liv i våre håp også, selv når det ser mørkt og vanskelig ut! Ønsker deg masse lykke til av hele mitt hjerte, og måtte du få et godt svangerskap i 9mnd og en skjønn 2008 baby!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye jehn:-) Godt å høre at det gikk i boks til slutt!!!

Skrevet

Gratulerer, må være som en drøm etter så mye slit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...