Jehn Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Heisann... Ikke så mange som kjenner meg nå, for det var en stund siden jeg var inne her... Men nå er det håp for alle..... etter 9 innsett ble det pos. på fryseforsøk..Tror det egentlig ikke er sant da.. Stå på alle sammen
tuppelupp Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer!!!!! Må være herlig å lykkes etter mange forsøk :-)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer så uendelig masse masse masse:-) Sånn lesing gjør meg kjempeglad! Og full av håp og pågangsmot. Holder på med den tiende hormonstimuleringen og forhåpentligvis 8 innsettingen (har ikke vært like heldig hver gang at det har blitt egg å sette inn) og satser på å følge dine fotspor. Tusen takk for gladmeldingen ) Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet.
lita78ღ Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Så fantastisk!!! Gratulerer så mye! Jeg er sååå misunnelig..... men unner deg SELVFØLGELIG dette:-D Jeg er av de som tydeligvis trenger mange forsøk, så det er deilig å lese om at noen faktisk lykkes. Ønsker deg alt godt i svangerskapet, klem
lillelilly Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer så mye!!!!! Godt å vite at noen får det til etter så mange forsøk. Har selv hatt 8 hvorav 1 MA og 2 kjemiske. Håper den niende innsettingen kan bringe oss lykke også Lykke til videre!!!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer så masse til deg:-) Husker nicket ditt, har jo vært inne på denne siden i et år, og må alltid innom å se hvordan det går med de andre selv om jeg også har vært så heldig å bli gravid. Masse lykke til videre med svangerskapet, skal krysse fingrene for at alt går kjempefint fremover:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Så bra .-) gratulerer sååååå mye.. må ikke gi seg!!!
Kanskje i år? Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 GRATULERER!! Lykke til med graviditeten
Madam-mim Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Husker nicket ditt fra tidligere. Må først å fremst si gratulerer så mye, DET var fortjent:) Jeg må si jeg beundrer "pågangsmotet" ditt, hvis man kan kalle det det, ved å ikke ha gitt opp. Det gir oss andre tro på at det går ann å få det til. Ønsker deg lykke til videre!
WishToBeMom Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Hei Jehn, Gratulerer, så fantastiske nyheter! Gir virkelig liv i våre håp også, selv når det ser mørkt og vanskelig ut! Ønsker deg masse lykke til av hele mitt hjerte, og måtte du få et godt svangerskap i 9mnd og en skjønn 2008 baby! Klem
Abelone76 Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer så mye jehn:-) Godt å høre at det gikk i boks til slutt!!!
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer, må være som en drøm etter så mye slit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå