Gå til innhold

trekk til ew classic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har et brukt å selge meg?

eller tips til rimelige nettsider som selger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.babyjungle.nl har trekk til easywalker classic. Der er det ikke så dyrt, de er på tilbud nå.

Skrevet

Jeg kjøpte og mitt på babyjungle, men det kommer porto i tillegg på 30 euro. Så det lønner seg vel å kjøpe noe mer i samme slengen når du først bestiller (om du trenger noe mer da...)

Skrevet

aldri bestilt der jeg, men når jeg trykker på at jeg skal ha seat and hood, hvordan får jeg frem hvilken farge jeg vil ha?

det står jo mange forskjellige farger i samme kolonne, hvis dere skjønner hva jeg mener....?

Skrevet

Tror du må skrive inn hvilken farge du vil ha i et kommentarfelt litt senere i bestillingsprosessen.

Skrevet

Hvilken farge vil du ha da ? Og hvor mye kommer det på totalt fra babyjungle ?

Skule også hatt et nytt, har lime farge etter storebror - og skulle gjerne hatt rødt eller lys blå. Meeen jeg får vel begrense meg litt nå når det gjelder vogner. Blir nok ikke mer nytt nå nei :-)

Skrevet

hei! jeg tenkte på det lime trekket, har det lyseblå. de hadde dårlig utvalg av farger synes jeg... sikkert tomt... :(

114 euro inkl frakt blir ca 900 + momsw, skal bestille litt mere med det samme jeg da,så blir det litt rimiligere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...