Gå til innhold

Easywalker Sky Tvilling???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare hørt positive ting om EW Duosky, og har faktisk planer om å bli eier av en, fortrinnsvis 08-modell, om ikke så lenge. Venter nr 2 i mai, får 15 mnd mellom barna. Så skal ha en bag.

Har bare sett på vogna i butikk en gang, men har sett på mange andre også, og er ikke i tvil om at denne oppfyller kravene vi har til søskenvogn. Ønsker å ha barna ved siden av hverandre, ikke i "tog", så lett som mulig vogn å manøvrere på ulikt underlag (360 graders hjul som kan låses ved behov), separate kalesjer på 08-modellen, er lett og nett og tar liten plass sammenlagt i bil. Den er også smal, og kommer inn de fleste normale dører samt mellom kassa-apparaene i butikken osv. I tillegg synes jeg den virker solid og stabil :)

Men ja, den koster noen lapper...... Har imidlertid planer om å bruke den mye, ettersom jeg skal ha eldstemann hjemme i minst ett år sammen med nr 2.

EJ`en har jeg ingen erfaring med.

Takk for svar ;)

Jeg har City Cross til førstemann, og er superfornøyd med den, men med alt utstyr vil EJ`n koste over 11 tusen. EW kan vi få i Sverige for 7100 m alt utstyr. Var å kikket på den i går, og den virker veldig bra. Er 08-mod som er aktuell for oss oxo forresten... Vil ha delte kalesjer. Eneste neg var hvordan vognen ble sammenlagt. Syns den var litt klumpete, og vanskelig å løfte. Men man kan ikke få alt...

Vi var på Happyland på Svinesund.

I prisen var det inkl sportsvogn, 1 stk hardbag og 1 stk fleecepose og regntrekk. Stelleveske o.l. kommer i tillegg. De hadde fargene army, navy, black, rød og brun på lager. De solgte mange vogner sa hun som jobbet der, så det kunne bli utsolgt. Da tok det ca 14 dager å få vognen til butikk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...