Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orket ikke gå på jobb i dag. Er så sliten. Tungpustet, hovne øyne og vondt i magen. Formen har vært litt opp og ned i perioden med spray må jeg si.

Onsdag begynner jeg på sprøyter. gruer meg litt men går vel det også.

Andre som er litt opp og ned i form? Sliter en del med å konsentrere meg mom andre ting om dagen. prøver å leve normalt men synes dagene snegler seg av gårde og er så utolmodig. Ja ja får i allle fall øvd seg i tolmodighet i denne prosessen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! hjemme i dag jeg også...hvor lege har du gått på spray? jeg begynte for en uke siden, så jeg synes det er rart at jeg allerede føler meg så uvel. men det kan jo være andre årsaker også da. har vært kvalm, oppblåst og vondt i magen siden fredag. trodde ikke det var noen av bivirkningene....

Skrevet

hei!

Spraydag 19 i dag og begynner å bli litt lei. Heldig vis har ikke formen vært like laber hele tiden. går litt opp og ned. Syntest de første dagene var værst. var også ganske nedstemt. forige uke var ikke så verst. men i går og i dag er ikke formen like bra.

tror det er ganske vanlige birvirkninger, men folk er jo forskjelige. Jeg går på Synarele

tegner stort kryss i kalenderen for hver dag som går hehe. Håper virkelig at dette går, for synes denne prosessen er slitsomt. Men skal vel ikke klage, mange som har det mye verre og som har vært igjennom dette mange ganger.

Skrevet

Hei tuppelupp! jeg har også vært hjemme i dag, men har hatt fri fra jobben. Jeg er på 13 spraydag, og skal også begynne med sprøyter på onsdag. Formen er etter forholdene bra. Er en del trøtt, og litt opp og ned i humør, men skal ikke klage. Er det ditt første forsøk? Jeg hadde en aih i januar som ble avbrutt, men skal nå ha ivf. Skal til egguttak og innsett i uke 10. Når skal du inn? :0)

Skrevet

Heisan HI

Ser vi er kommet like langt i prosessen.

Skal begynne på sprøyter på onsdag eg og.

Men eg har ikkje fått noe menstruasjon, bortsett fra 1 dag med blødning.

Så eg snakket med klinikken i dag, må inn til gynekolog å sjekke om slimhinnen er liten nok.

Håper eg slipper en ekstra uke på spray.

Har i grunn hatt lite bivirkninger av sprayen.

Eneste eg merker er hetetokter, og humøret svinger en del.

Men til gjengjeld har eg ikkje ledd så mye på lenge. Har dager der eg e i så stålende humør at eg overrasker meg sjøl.

Det e nok bare psykisk fordi vi endelig er i gang også tenker man jo selvfølgelig på det herlige utfallet som det kan bli av det.

Dette e mitt første forsøk, så det kan jo være eg reagerer anderledes om eg må ha flere forsøk (håper ikkje det)

Er det ditt første forsøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...