Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Hvordan går det med deg og dine 3 gullegg?

Følger litt med på sidelinjen her og er veldig spent....

Heier på deg og krysser alt vi har:)

Lille Ole sender deg mye babystøv**************************************

Lykke til videre!

Klem fra tidligere ivf m/prins

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på her....er så spent på hvordan det går med deg. Hvilken rugedag er du på?

Krysser alt jeg har xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Hei jenter!

Jeg testa blendahvitt i går, på RD 11... Skal teste igjen i morgen. Skikkelig kjipt at testen var blank... .så det blir ikke trillinger :-(

Jeg tar imot alt babystøv og ruger som bare det til i morgen. På onsdag er det BP.

klemmer fra

Skrevet

Usj....da håper vi testen viser noe annet i morgen. Trillinger blir det vel kanskje ikke nei, men en eller to er vel også greit;-)

Skulle gjerne sendt deg babystøv...sender deg masse lykkeklemmer istede:-)

Skrevet

Hei igjen!

Testet i dag og det kom opp en kjempesvak strek... Skal ta BP i morgen. Jeg er ikke overmegbegeistret, for jeg har prøvd dette 3 ganger før, alle gangene endte med ma og utskrapning :-/

klem

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Oi så spennende Snooopi. har vært innom her for å se etter nytt fra deg i det siste.

Husk at det fortsatt er tidlig så ikke rart at testen er svak, men det er nok mest sannsynlig ikke tvillinger da nei!

Du får kanskje noen medisiner for å hjelpe deg nå da når du tester positivt?

Ønsker deg masse lykke til!

KLÆM

Skrevet

Å, så spennende.

Denne gangen håper jeg virkelig det er din tur, etter så mange forsøk.

Har fulgt med deg siden jeg kom inn på denne siden for et år siden, og beundrer pågangsmotet ditt.

Håper de nye medisinene dine ( var det binyrebarkhormon?) gjør at spira holder seg på plass denne gangen.

Masse lykke til, håper du får positivt svar på blodprøven i morgen.

Klem

Skrevet

Henger meg på denne

Ønsker deg lykke til med innspurten og håper det beste.....tvi tvi

Måtte du få belønning for strevet og pågangsmotet ditt

Skrevet

Uuuuææææh så spennende!! Nå ble jeg helt nervøs her... Kjente et skikkelig tak i magen da jeg leste at du har sett en svak strek,

Jeg har på følelsen at du er gravid, gode tanker har jeg også:)

Håper dette går veien og jeg gleder meg til fortsettelsen.....om jeg tør å følge med da det nesten er litt for spennende, hihi:)

Vi har vært på 6mnd. kontroll med Ole i dag og der var det mange andre småtasser, så vi sopa med oss alt babystøvet vi kom over og her kommer det*************************************************************

**********************************************************************************

*************************************************************** c",)

LYKKE TIL!

Klemmer fra oss:)

Skrevet

Takk jenter! Jeg suger til meg alt babystøv og ruger det beste jeg kan! Det er ikke over ennå! -håper det bare nettopp har begynt:-)

klemmer fra

Skrevet

Hvordan går det med deg, Snooopi?

Skulle du ta BP de nærmeste dagene?

Krysser fingrene for deg*********************************************

Skrevet

BP i dag var negativ. Ikke en eneste hcg var å spore:-(

Det er dritkjipt, men jeg har faktisk ikke gått ned i kjellern.

Den 27. feb skal jeg til kjempe utredning for hab abort på righospitalet i KBH, det er nesten ett års ventetid, så det skal bli spennende å se hva spesialist Ole Bjarne finder ut av.

Jeg er ihvertfall klar for skikkelig kamp, og har gått ned 10 kg på dette siste forsøket (det var tiltrengt).

Jeg er overbevist om at vi skal lykkes, koste hva det koste må!

De 2 siste gangene har jeg fått eggene hatchet, men det er det slutt på nå, jeg har jo hatt 3 positive forsøk uten dette, og jeg mistenker at egga mine ikke tåler det...?

Takk for støtten, jenter:-)

mange klemmer fra

Skrevet

Varme klemmer og trøstende tanker din vei...hva skal jeg si? det er bare kjipt...

Lykkes gjør du en dag, det er jeg sikker på....du har pågangsmot som andre misunner deg og en dag vil du belønnes for det.

Lykke til på utredningen

Klem

Skrevet

Uff, dette var trist å høre, Snooopi....

Men likevel utrolig godt å høre om innstillingene dine! Det er jo bare kjempepositivt av deg og veldig sterkt!

Holder en knapp på den teorien din om at eggene dine ikke tåler hacthing....høres slettes ikke dumt ut.

Vil bare ønske deg lykke til videre på ferden og følger litt med i kulissene....du vil lykkes:)

Mange klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...