Gå til innhold

Noen som har kjøpt EW-vogn på Svinesund/annet sted ved grensa???

Anbefalte innlegg

Leste et innlegg her en gang om en som hadde bestilte EW Duosky der. Såvidt jeg kan se fører de ikke dette merket fast, men det er altså mulig å få de til å bestille inn vogna der???

Har bestemt meg for denne vogna (08-modellen), og kunne tenke meg spare litt på å kjøpe den der, i stedet for her i Norge. Alternativet er å bestille på nett/babyjungle.nl, men må innrømme at jeg fortsatt er litt skeptisk til det tiltross godord her inne.

Håper noen kan hjelpe meg, og at du som skrev innlegget leser dette!!

:)

Fortsetter under...

Hei,

vi kjøpte EW Sky på Babyproffsen i Töcksfors (rett over grensa fra Ørje i Østfold). Vi bor i Oslo og har hytte litt lenger inn i Sverige så det er veldig greit å stikke innom hvis det skulle oppstå noen problemer. Vi har handlet en del andre ting der tidligere også og er veldig fornøyd med servicen. Dessuten sparer man en del kroner ifht norske butikker (lurte på å kjøpe fra babyjungle, men inkl frakt og mva ville det bare vært ca 500kr billigere og da var tryggheten ved å kunne fysisk ta vogna med i butikken utslagsgivende selv om jeg bare har hørt positive ting om babyjungle).

Lykke til med vognkjøp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...