Gå til innhold

Vogn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..og for å gi deg enda et alternativ - vi har kjøpt easywalker sin. Den er veldig lik oth... Større forhjul enn tfk, og større handlekurv under, og litt tettere kalesjer enn oth - ellers er vel disse tre ganske like i størrelse og vekt og sammenleggbarhet.

Vi kjøpte også fra babyjungle og håper at alle de som skryter av servicen der har rett. Vi fikk iallfall kjapp levering, noe annet har vi ikke testet dem på, siden vi ikke har begynt å bruke noe vogna ennå :)

For oss står det mellom TFK og Tautonia Team S4.

TFK har mange fordeler, er lett, liten sammenlagt, har håndbrems, stor (størst?) spotsvogn og kan derfor brukes hele vognperioden. Men, sportsvogndelen kan ikke snus mot deg, så hvis du vil ha softbager, blir ungene liggende fra deg helt fra starten. Har hardbager som kan monteres mot deg, men de er jo ikke like lette å ta med seg, og må tas av når vogna skal legges sammen.

Tautonia vogna veier ca 4 kg mer enn TFK, blir ikke så kompakt når du legger den sammen og veldig få velger å bruke den vogna hele vognperioden, de fleste bytter til en lettere trille etter 1 -1.5 år.

For meg er det viktig å kunne ha ungene mot iallefall i starten og vurdere Tautonia-vogna som best i perioden 0-1,5 år. Men den er like dyr som TFK og blir derfor et dyrere alternativ i og med at den (som oftest) blir byttet ut etter en stund.

Annonse

Vi har faktisk nettopp idag kjøpt teutonia team s4 i Sverige. Den står nå her ny og fin, og vi håper den innfrir forventningene som vi har til den.

For meg er den aller viktigste grunnen til å velge nettopp denne vognen, at barna kan sitte mot den som triller i begynnelsen. Synes de er altfor små når de er vokst ut av bagene sine, til å sitte vendt mot alle inntrykkene i verden.

Og så er den enkel å slå sammen, men den blir ikke så liten som de andre vognene nevnt over her. Men jeg undrer meg over plassen disse andre vognene også tar i begynnelsen når man har to hardbager å sette fra seg i bilen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...