Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere. hvilken bleiebøtte er best? har nå "kokt" bleier på badegulvet lenge nok...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har angelcare og sangenic... liker angelcare sin best! Mye lettere og putte nedi, go de refillene vare mye lengre..

Skrevet

Har had, fant ut det er best å hive dem rett ut i dunken med en gang...bleiebøtte stinker like mye som hvilken som helst annen søppelbøtte...uansett om plasten er parfymert..

Skrevet

Tror nok du må sette bleiebøtten opp på noe.

Her løste vi det med å anskaffe oss vanlig søppelbøtte og en rull med brødposer, billig fra nille, bleien i posen knyte igjen og rett i søpplelbøtta. Kaster posen en gang om dagen og da får de ikke kokt seg så lenge:-)

Fungerer like bra som bleiebøtten og billigere ble det også.

Skrevet

Har også begge deler, sangenic (kjøpte til nr 1), og nå angelcare (fikk gratis på reflex, til nr 2).

Anbefaler Angelcare på det sterkeste!! Sangenic er no dritt etter å ha fått angelcare... ;)

Angelcare er lett å betjene med ei hånd, refillen er rimeligere, posen varer lenger føler jeg også, lukter ikke selv om den står oppå et varmt badegulv.

Sangenic, mista en plast/gummi-del som skal holde hver bleie på plass på en måte, å den ble jo trykka nedi sammen med bleiene...

Oppdaga det mange ganger så jeg fikk fiska den opp, men en gang var det forseint... Mannen min hadde tømt bøtta... Så den for med søpla, og det endte med at posen ble stående "åpen" å gape ned til hver bleie i starten av en ny påfylling... Var å kjøpte en ny del, men det samme skjedde med den.. ARGH!

Fytti hell for en stank, og den måtte betjenes med to hender når den var tom.

UTEN TVIL: ANGELCARE

Skrevet

Gidder ikke det styret med å pakke inn hver bleie i brødpose/hundebæsjepose å gå ut med den hver gang ungen har driti!

Har to bleiebarn, hadde blitt ørtåførti turer ut om dagen da!!

Å ja, jeg er lat... ;p

Lenge leve bleiebøtta:D

Skrevet

Jeg går ikke ut med bleien for hver gang, men en gang om dagen.

For meg er det like lett å legge bleien i brødposen, knyte igjen og kaste i søppelbøtten, som å styre med bleiebøtten som ikke fungerte som den skulle.

Hver sin last:-)

Skrevet

Angelcare! Lukter absolutt ingenting, har varmekabler vi også! Er kjempefornøyd.

Skrevet

Ja det er det absolutt. Men vi bruker ikke den dritten av en Sangenic bøtte nå da.

Angelcare løfter du bare opp lokket, dytter bleia nedi, å vips, da er den borte uten å gjøre mer enn å lukke lokket... :)

Skrevet

Vi har angelcare stående rett på badegulvet med varmekabler. Fungerer helt fint det. Hadde vel egentlig ikke tenkt å anskaffe oss sånn bøtte, men når vi fikk den gratis var det vel greit. Må nok innse at det ikke er noe "must" å ha, men latskapen lenge leve !!!

Skrevet

Vi har knagger på døren som vi henger en søppelpose på, den kastes daglig, gjerne 2 ganger pr. dag. Ikke kokte bleier, ikke gamle bleier.

Bleiebøtte er noe herk, brekker meg bare av å se den. Har Sagenic eller hva den heter vi da, fysj! Skikkelig ekkelt! Og tungvint å tømme den i forholt til å bare ta med seg posen når vi går ut.

Skrevet

Angelcare!!! Super bleiebøtte, visste ikke jeg trengte en sånn før jeg fikk den gratis...hehe...Men det er godt å slippe å løpe ned 3 etg flere ganger for dagen for å kaste bleiene. Har nok med å bære lillejenta opp og ned=b

Skrevet

Kjøp deg ei vanlig søplebøtte, du, gjerne en du kan henge på veggen. Legg bleiene i søplepose, gjerne papirpose, eller du kan jo bruke av alle de plastposene som vanligvis befinner seg i de fleste hjem. I mange kommuner leveres bleier også som våtorganisk avfall, så da skal bleiene legges i papirposer.

En vanvittig mye billigere løsning enn all verdens dyre bleiebøtter. :-)

Skrevet

Takk for mange gode tips!! Vi bor i øverste etj. så nå tror jeg naboene er litt lei av jeg, etter å ha kokt dem på badegulvet, slenger de utenfor døra for så å stinke en liten stund der ;o) ( ser at vinduet i gangen blir åpnet støtt og stadig, flaut..)

Da skal jeg prøve meg på angelcare:o)

Skrevet

har angelcare sin vi å er super fornøyd. står også her på varmt badegulv. lukter ingenting ;)

men må nok knyte igjen godt kanskje for at det ikke skal lukte..

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan oppleve at bleiebøttene lukter. Nå vet ikke jeg hvordan Sangenic er, men vi har Angelcare. Har aldri opplevd lukt fra den, enda vi har bittelite bad med varmekabler. Så det skjønner jeg ikke. Kan ihvertfall absolutt anbefale den ja! Vi har brukt en og en halv refill, og jenta vår er 5 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...