KR0705 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei. Da jeg var på klinikken fikk jeg vite at jeg ikke kunne begynne rett på Pergotime for syklussen min var så ustabil. Kan gå 9 uker mellom hver gang tr kommer. Har nå gått på p-piller, i 3 uker, og skulle da fått tr seinest på lørdag. Tok siste p-pilla på onsdag og står da at tr skal komme etter 2-3 dager. Nå har det gått 5 dager, og begynner på nytt brett til torsdag. Noen med erfaring. Hvorfor kommer ikke tr så lenge jeg får hormoner, aldri opplevd å ikke få tr når jeg går på pilla. Syklussen min må tydeligvis være mer forstyrra enn jeg og legene har trudd. Blir ikke gravid for jeg har ikke egg løsning..... Hm.... Noen med erfaring her???? Blir snart gal.....
Veslesnuppa Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hei:) Jeg gikk på pilla i ca 2 uker før jeg begynte på Pergo.Begynte å lure jeg.Skulle JEG ha prevansjon???!!!Som vil bli gravid!!Men var for å stablisere syklusen min:) Den lever sitt eget liv....Og det siste året har jeg ikke hatt EL. Tatt 3 dobble Pergo-kurer,så nå sier gynokologen min at det er bedring i sikte:) Håper på EL i mars!!!!! Får svar på blodprøve imorgen om jeg har hatt EL denne syklusen,men det tror jeg neimen ikke.. Skal du begynne på et nytt brett sier du?Hvorfor det?Vil du ikke bli gravid da?? Kutt ut p-pillene og begyn heller med Pergo:)
KR0705 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 He he... Ja ikke sant. På badet står brettet med p-piller, og vedsia tar jeg Folat. Legen på ferilitetsklinikken mente jeg måtte gå på p.pille i minst 2 mnd, så Pergo kur etter det. Men da jeg ringte tidligere i dag og fortalte at jeg ikke har fått mensen skjønte de ingen ting. Ikke normalt å ikke få mensen når man har gått på pilla i 3 uker. Håper at syklussen min stabileserer seg med pilla sånn at jeg kan beg på Pergo. Hm... Hva skal få meg i riktig sykluss hvis ikke pilla kan hjelpe meg en gang..? Hvordan reagerte du på Pergo??? Ikke fått beskjed om å ta blodprøve samtidig som Pergo... Er så UTROLIG utolmodig....
Veslesnuppa Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Etter den 3 kuren med Pergo,merket jeg at det jobbet voldsomt i eggstokkene:)Det er jo bra for da vokser eggposene.Men de har ikke sluppet noe egg enda da... Jeg fikk litt humørsvingninger,slik som når jeg skal ha mens,men ingen flere bi-virkninger. Er lurt å spørre om du kan ta en blodprøve litt over 1 uke,etter Pergokuren for å sjekke om du har hatt EL. Jeg får svaret mitt idag... Når mens kommer,skal jeg starte på min 4 Pergo-kur.. Lykke til:)
lindynatt Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Har du pcos kanskje? P piller kand a være lurt, men diane 35 er vel den som er mest effektiv. Gikk selv på belar aog fikk mensen avd en men tålte ikke selve p pillen, jeg tåler egentlig kun fsh hormoner, resten får jeg bi virkninger av.
KR0705 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Jeg vet ikke jeg. Han sa ikke noe om det da jeg var der, sa bare at jeg hadde en hormonfeil hva nå det vil si.... Skulle ringe igjen i morra hvis ikke mensen hadde kommet. Skal egentlig begynne på nytt brett til torsdag, men de skjønte ikke hvorfor mensen ikke hadde kommet da den skulle. I følge pakkningsvedlegget på p-pillene skulle mensen komme etter 2-3 dager, som var fredag eller lørdag. Har bare litt brun utflod innimellom, men i veldig små mengder, ikke mensen vondt i magen heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå