Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #26 Skrevet 19. februar 2008 Hei! En anonym til som vil svare deg! Jeg fikk etterhvert veldig fylleangst, hver gang! Selv om jeg ikke hadde sagt eller gjort noe dumt, så følte jeg at måten jeg hadde sagt ting på var feill, håndbevegelser jeg hadde gjort var teite osv..... Plaga meg hele uka. Nå etter at jeg har fått barn, så er jeg ganske forsiktig med alkohol. Veldig glad i noen glass rødvin i helga. Stort sett så koser jeg meg med den avslappa følelsen jeg får etter 1-2-glass. Redd for å drikke for mye. Redd for å bli fyllesjuk, og redd for..... jeg vet ikke helt... for at ting skal bli veldig ekkelt for meg. Har ikke noe særlig erfaring med andre rusmidler. Men røyka litt tidligere. Og det fikk jeg vanvittig angst av noen ganger: / Så det vet jeg faktisk ikke om jeg tørr å prøve igjen. Ikke en gang om jeg er 60 år, sitter på en pub i Amsterdam, og skulle få litt lyst en siste gang... he he
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #27 Skrevet 20. februar 2008 Det blir lenge før jeg kan se deg i øynene igjen metta;)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #28 Skrevet 20. februar 2008 Påvirker alkohol hormoner? Hvilke hormoner da og på hvilken måte?
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #29 Skrevet 20. februar 2008 ...er det et tegn på at man ikke bør drikke....at man får fylleangst altså.......??????....jeg har alltid fått det.....men merkelig nok mindre av rødvin enn andre ting......så mitt tips blir da....konstruktivt nok....kartlegg drikkevanene dine....og sats på det som etser seg minst inn i sjela......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå