Gå til innhold

Har junijenta fått ny termin??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig fått utsatt termin til 8.august ja. Ungen var for liten til at de kunne fastsette mer nøyaktig, så det ble bare en hurtigsjekk (alt så bra ut) og ny UL om tre uker. Litt skuffa over å måtte vente enda lenger (våkna kl 8 lørdag morgen og bare lengta etter å få hilse ordentlig på den lille, tålmodighet har aldri vært min sterke side), men som Frøken Olsen sier, så får jeg jo en ny UL da :-) Og det var kjempestas å se lille nurket som sparka, tottet, stupte kråke og drakk fostervann :-D Så gleder meg til å se mer av det om noen uker :-)

Jeg hadde menstermin 23.juli, så mente jeg var nesten 18 uker på vei da jeg kom til UL. Men der viste det seg at jeg ligger 2-3 uker etter dette. Jeg hadde regnet med noe forskyvning, men ikke fullt så mye. Men jm sa at det ikke var uvanlig når man har brukt p-piller, som jeg har. Mensen rakk ikke helt å komme i gang etter jeg slutta, så jeg var jo usikker på hvor lang syklus jeg hadde. Mener den var ca 5 uker, men noe ustabil, før jeg begynte på pillen for 7 år siden...

Men men, jeg får ikke gjort så mye med det nå. Bare glede meg til ny UL :-) Og så får jeg kanskje med meg bryllupet til kusina mi 12.juli :-) Er verre med hun venninna mi som skal gifte seg 13.september, og som jeg skal arrangere utdrikningslag for... Hehe, det kan jo bli spennende.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...