Gå til innhold

OTH Urban Jungle eller Easywalker Sky????

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp.. Disse vognene ser jo i utgangspunktet nokså like ut.. Er de det? Noen med erfaring med disse vognene som har klare preferanser på en av dem?

Lurer på om en av dem er mye bedre enn den andre - jeg har ikke lagt merke til noen veldig store forskjeller, men det kan jo være småting med den ene som gjør den bedre enn den andre ;-)

Fortsetter under...

Jeg har ikke kjennskap til begge, men etter det jeg har forstått så er de ganske like. De forskjellene jeg vet om (som jeg tror er de eneste) er at

- EW sky har full liggestilling, oth har bare neste liggestilling,

- EW reguleres med glidelås og har 3 eller 4 innstillinger i ryggen mens oth reguleres med "regulering av tråder" (klarer ikke forklare bedre, men er ikke så simpelt som det høres ut som) og man kan ha ryggen i akkurat den posisjonen/hellingen man ønsker

- EW er vel 1-2 kg lettere

- EW kommer med sportsbøyle, oth sin må kjøpes separat

- oth er noe dyrere, men har også veldig gode bruktpriser når den engang skal selges, men nå er jo ew også ganske pop vogn så får nok solgt den også til ok pris

- EW blir minst sammenlagt, men "høyest", oth blir helt flat men laaaang

Så er det noen små forskjellet på designet, kalesjene er litt ulike osv

Har hatt oth selv og den er iallefall helt super, kan anbefales på det varmeste!

Jeg ville prøvd begge vognene jeg, og sett hvilken jeg likte best

Tror Easywalker Classic er litt lettere enn OTH, men jeg er ganske sikker på at Easywalker Sky er litt tyngre, igjen. Ihvertfall kjentes det sånn ut når jeg testa. Syntes OTH var bedre å trille/svinge enn EW Sky. (men det kan ha vært noe med underlaget, testa sistnevnte på et nålefiltteppe inne i en overfylt butikk..)

Har hørt at classic veier 7 kg, sky 9 og oth 10. Om det stemmer vet jeg ikke, husker ikke hvor jeg har det fra heller egentlig...

Men oth er jo utrolig stødig og god å trille da, så meget mulig den er bedre å trille (uten at jeg har testet dette selv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...