Histepist Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Vi er veldig uenige om navn til den lille prinsen,og det har stått mellom: Lucas, Sebastian og Storm, Men så har jeg begynt å falle for Matheo, hva synes dere? (oxo betyr det "Guds gave" synes det er litt fint )
Vannmann35 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg synes Matheo blir en blanding av Mathias og Theo, som lenge har vært populære - og føler dermed at jeg er litt lei både Matheo og Mathea allerede, selv om det ikke er navn som er mye brukt.... Men, jeg synes nok Matheo er bedre enn både Storm og Lucas. Sebastian er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Kjenner en liten gutt på 5 med det navnet. Synes det er søtt og ikke så oppbrukt som de andre du tenker på.
ma-85 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Synes det er veldig i samme gata som de andre guttenavna som er populære nå. Bibelnavn er jo veldig i skuddet. Ikke min smak. Høres ut som en katolsk prest...
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Synes det var et nydelig navn... Liker forøvrig alle forslagene dine veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå