Trooghåp76 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Nå sitter jeg på hotell i oslo etter å ha vært i Danmark. Det var optimale forhold sa de på Nordica, men nå sitter jeg her og lurer på om de sier det til alle. Ja har veldig mange rare tanker som jeg aldri har hatt før. Denne gangen kunne gyn se en follikkel på 25 og en på 21 mm på fredag. Hvordan går det med dere andre som enten skal nedover eller som er i gang med den laaaange ventingen til ikm? Satser på at vi denne mnd slår alle andre mnd med mange gravide:) Lykke til alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Tulletanker ja....,det hører med i dette gamet:), "hormontrollet" i oss som taler. Kjempeflottstr.på follikklene dine! Lykke til på neste forsøk!
nelliej Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 jeg har ikm 28 2 og jeg sliter også med tulle tanker jeg hadde 1 på 21mm de sa til meg at jeg hadde og topp forhold
Trooghåp76 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Hei og takk for svar!! Nellejohansen bruka du også nordica? Er det første turen din eller? Håper du får to strek på testen og at du smitter over på meg tihi.
nelliej Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 min første tur ja jeg har vær på stork har brukt provera og pergo time og sprøyte jeg får dilla av dette her syns jeg er anneledes så syns jeg at jeg har pms humøret går i jojo
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Kan du ikke bruke punktum? Det er så vanskelig å få med seg hva du mener når alt går i ett.
nelliej Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 sorry! Hadde det litt travelt d'amma! Er på jobb Nellie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå