M@msen til 2 gull Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Var sånn forrige graviditet også. Satt midtvinters og luftet til det var 16-17 grader i stuen og syntes det var kjempedeilig! Fikk en del vann i kroppen på samme tid sist-lurer på om det kan være en sammenheng mellom vann i kroppen og at man blir varmere?? Er i hvert fall kjempevarm nå, og merker at jeg har begynt å få vann i kroppen.. Noen andre med tanker om dette?
Supermamm Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Kan ikke si om det er en sammenheng, men jeg hadde det helt likt sist jeg var gravid. Kjempevarm og tynnkledd midtvinters, må ha vært litt av et syn. Hadde masse vann i kroppen da... Nå er jeg ikke lenger enn uke 23, men har ikke blitt "varm" enda, heller ikke noe vann... Kan ikke si jeg gleder meg til akkurat det...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har vært skikkelig varm i hele dette svangerskapet jeg!!! Heeelt sykt!! Jeg vil ha vinduet åpent på natta mens samboern min vil ha det igjen! (jeg bryr meg ikke om at det er 10 minus ute!) Samboern min ligger og hutrer med en tykk tykk vinterdundyne med gjerne et ullpledd over seg , mens jeg har et skikkelig tynt sommerteppe(!!!) og har det nesten ikke over kroppen engang fordi jeg svetter!!! Joda, så her er det forskjeller i heimen kan du tro! hehe......
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er den som alltid pakker best på meg av meg og samboeren. Men nå for tiden ligger jeg mer oppå dyna enn under, til tross for at det ofte ikke er mer enn 15 grader på rommet når vi legger oss. Har tenkt det er fordi jeg har blitt så godt "polstret" jeg, da... Uke 40, og veldig klat for å føde her, men vært sånn i mange uker...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har alltid vært frostpinne,men når jeg ble gravid frøs jeg som bare det. Og satt med klær og dyne ute i august,men er 29 +2 nå og koker så fort jeg rører litt på meg.... =0)
M@msen til 2 gull Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Ja det er veldig rart at man "over natten" plutselig blir så varm. Sist gang var det jo litt godt å være varm, siden det var vinter og jeg er en frysepinne. Men denne gangen hårer jeg at det ikke blir like ille, siden det går mot sommer. Da vet jeg ikke hva jeg skal finne på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå