Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 jenta mi er 7 uker på tirsdag..å har trøblet en del med ammingen nå..hatt lite melk så har pumpet meg å gitt mme etter hun har fått mm..men syns liksom ikke jeg kommerhelt opp der jeg vil være så må fortsatt gi litt flaske etterpå..å om jeg får opp produksjonen så går den fint ned igjen når hun begynner å suge for det går så mange timer mellom hvert måltid så nå har jeg tenkt å fortsette å pumpe meg slik at hun får bare flaske heretter(har nemlig funnet ut at hun skal ligge ved puppen hele natta å det orker ikke mamman å jeg orker ikke drive med den pumpingen hver tredje time hele døgnet da, for hun får mme også liksom. så.. kan jeg pumpe meg før jeg legger meg..ca i elleve tiden for så å pumpe meg igjen i syv tiden på morran? eller ødelegger jeg værtfall for melke produksjonen da..på dagen kan jeg pumpe men orker ikke drive med det om natta for da blir det ingen søvn..nå får hu riktignok bare mat i ett tiden og så i seks tiden(når hun får flaske). takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå