Gå til innhold

Kanvas bhg??? Hva er det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det er det ikke, de heter Vappus. Kanvas er en privat "kjede" med barnehager. De har ingen spesiell pedagogikk, men en har jo et felles verdisyn. Har jobbet i kanvas en kort periode og kan si at de fast ansatte ikke var fornøyd med måten de ble behandlet på (gikk lenge i vikariater uten å få fast stilling osv.) Jeg var veldig fornøyd, men var jo også bare vikar i noen måndter.

Hei!

På www.kanvas.no kan du lese mer om hva Kanvas er og hvordan disse barnehagene blir drevet.

Jeg har ingen erfaring med kommunale barnehager, men har vært veldig fornøyd med de to kanvas-barnehagene barna mine har gått i (bor i Oslo) Tror ikke det er mye forskjell på de kommunale og Kanvas sine egentlig.

Jeg jobber i Kanvas og synes det er supert. Kanvas bestreber seg virkelig på å ha gode barnehager. Det var grunnen til at jeg søkte der. De har felles mål for hva man skal jobbe fram mot, ellers har barnehagene det ganske fritt i forhold til hvordan de vil jobbe.

Hvor skal du søke?

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har jobbet 9 år i Kanvas, både i Oslo og Bergen, og er super fornøyd! Det jeg liker med Kanvas er at det er en ideel stiftelse, dvs det er ingen som tjener penger på driften. De bygger og driver ikke billigst mulig, men best mulig!

Så langt må vi vel alle ta den barnehagen vi får plass i og være lykkelig for det (i hvertfall vi med 0-2 åringer), men når det blir mulig å velge blandt ulike aktører ville jeg valgt kommunal eller "ideel" barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...