Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på rugedag 3 og vil gjerne høre med dere andre om det er noen som trener de 2 første ukene etter innsetting? Spinning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jogging og aerobic var bannlyst de første fem dagene etter innsetting. Etter det var det visstnok ok, men jeg trener ikke, så slipper og tenke på det:o)

Skrevet

Jeg personlig ville nok tatt det litt med ro.. men legene mener jo at man skal leve som normalt.. og at om egget fester seg har ikke noe med hva vi gjør, det har noe med at egget slutter å dele seg, og det er ikke liv laget.. (sa de i porsgrunn) men jeg mener selv at hvis jeg tar det med ro så slipper jeg iallefall og ha dårlig samvittighet hvis det går galt om du skjønner hehe.. ikke lett dette her..

Er instruktør på sats så jeg ville jo helst trene, og legen min sier jeg bare kan gjøre det så lenge kroppen er vant til det.. men jeg har nå latt være jeg da på mine 3 forsøk..

Lykke til videre som ruger, med eller uten trening :o)

(tenk på hvor mange som trener og gjør alt og de vet ikke om graviditeten sin hehe)

Hadde det vært så vanskelig for egg og feste seg, hadde det ikke vært mange barn i verden sa min lege..

Vi her inne styrer mye og er veldig hysteriske..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...