AniBer Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Er vi mange som skal til uttak og innsetting denne uken? Hadde vært spennende å fulgt hverandre fremover, tiden går jo så fort! Synes ikke det er så lenge siden vi var til forsamtale.... Søndagsklem
*shira* Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Håper på uttak og innsetting i uke 9:) Skal på UL på fredag. Så det blir spennende å se om jeg er klar til å "sette i gang" Vi skal gjennomføre icsi. Du? Er veldig spent fremover nå ja!!!
*shira* Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Var akkurat inne på profilen din nå. Er ganske akkurat like langt i prossessen vi:) Jeg begynte på nesespray 28 jan og sprøyter 13 feb. Er også født i 83:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Håper inderlig jeg slipper å bli med på denne uka! (ikke vondt ment) skulle eeeegentlig ha uttak i uke 6, men her sitter jeg enda med sprøyta i hånda (25 dagen på den forbbbb sprøyta)... hehe Masse lykke til til dere, og måtte jeg få uttak og innsett i løpet av uke 8!
Nille40 Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Hei. Jeg er pånn igjen. Dette blir mitt 4 forsøk totalt. Håper på uttak uke 9, men det kan hende vi må vente til uke 10. Har vært borte fra disse sidene siden forrige forsøk i september. Endte med SA i uke 8, og utskrapning( i uke 9). Fryktelig trist og vondt. Men nå er vi igang igjen! Lykke til, til alle dere andre!
Baby09! Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Vi skal forhåpentligvis også til uttak og innsetting uke 9. Skal ta blodprøver og til ul på torsdag. Hadde vært spennende å følge hverandre, ja! Har et lite spørsmål: Er det vanlig at det kommer en dråpe fra sprøyta etter at man har stukket og tatt den ut igjen? Er redd jeg ikke får med alt. Noen som vet....
seigdamererbest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Jeg regner med uttak i uke 9. Skal til 2 ultralyder kommende uke, tirsdag og fredag. Krysser fingrene får alt ser bra ut!
ikø29 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Heisann:-) Uttak og innsetting i uke 9 her òg. Det nærmer seg veeelig nå!!! Baby08? : Det har skjedd med meg noen ganger- at det kommer en liten dråpe ut der jeg har satt sprøyten. Jeg fikk tilbakemeldinger på at det ikke var noe farlig. Får vi ikke nok i oss setter de oss på en høyere dose i noen dager. Krysser fingrene for at det blir mange hurrarop i løpet av mars måned ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Ja... Da flytter jeg meg over hit... *sukk* Ny kontroll på fredag. Sprøytedag 26 i dag... Dose 300 IE
AniBer Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2008 Så artig at vi er en liten gjeng da!! Vi skal igjennom ICSI på Porsgrunn, hvor hører dere andre til? Er det flere enn meg som er supertrøtt om dagen?? Jeg er sikker på at jeg kunne glatt ha sovnet hadde jeg hatt tid til å sette/legge meg ned på jobb... Mandagsklem
Alvepia *happy mum* Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 HEIA:) Vi er i uke 9:) Tromsø, å skal igjennom icsi. Jeg går med en F O R F E R D E L I G hodepine om dagene/natta, trøtt å sløv i kroppen. Kunne sikkert sovet døgne rundt hadde jeg hatt mulighet.. magen er "full" av småe blå flekker etter sprøytene, litt arti å se på egentli, hihihihihi.... Klem
ikø29 Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Jeg kjenner meg godt igjen i det å være svært trøtt. Det har blitt noen tidliger kvelder i det siste ;-)
AniBer Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har lest og lest på bivirkninger, men klarer ikke å finne trøtthet noe sted. Siden det er flere enn meg som opplever denne trøttheten regner jeg det som en bivirkning! Jeg lurer på om det blir uttak på bursdagen min (mandag 25.).... Det hadde vært en ok bursdagsgave, mange flotte egg... Hi hi En litt sen mandagsklem
ikø29 Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 mener å ha lest det et sted- tror det er spayen.. Jeg merker iallefall en stor forskjell. Det er i grunnen nok for meg. Vet det er mange andre som har det slik òg ;-) Bra bursdagsgave, ja!! Jeg er veldig spendt på hvor mange egg de får ut. Jeg hadde mange da vi var på ul før vi begynte. Veldig spendt på resultatene. Vi skal ha ICSI med hjelp av TESA. Hva med deg/dere?
AniBer Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. februar 2008 ikø29: Vi skal ha ICSI. Nå har jeg altså bakt ei sjokoladekake(langpanne), 2 sukkerbrød til bløtkake og ei Kvæfjordkake!! Nå kan bursdagsfeiringen bare komme!! he he he Må innrømme at nå er jeg temmelig skutt også! Har hatt skidag på SFO hvor vi har vært ute i frisk luft i MANGE timer og bakt etter at jeg kom hjem!! Er vanvittig spent på ul til fredagen!! Onsdagsklem
Nille40 Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Nå har vi fått bekreftet egguttak mandag i uke 9!! På Riksen. Jeg både gleder og gruer meg. Jeg er nemlig av de få som synes egguttaket er fryktelig smertefullt. Sist fikk jeg dobbel dose smertestillende og allikevel slet jeg med å få puste under inngrepet. Huff!! Men jeg går jo inn i det allikevel! Lykke til til dere andre også.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. februar 2008 #17 Skrevet 21. februar 2008 Nille 37: er det virkelig så ille?? Hva slags smertelindring får man på Riksen? Uff, gruer meg enda mer nå, altså... :-( Hvis det i det heletatt blir uttak, så...
Nille40 Skrevet 22. februar 2008 #18 Skrevet 22. februar 2008 Pike 26 & ♥Nikko♥ Ikke ta den sorgen på forskudd. Det var ikke meningen å skremme noen. Jeg fikk vite at de fleste ikke synes egguthenting gjør vondt. Men noen få, og da skulle jo jeg selvfølgelig være blandt dem ( , har hard hinne rundt eggposene og dermed blir uttaket noe mer smertefullt for disse. Men jeg har hørt mange si at de ikke syns det var vondt i det hele tatt. På Riksen får man noe rett i armen. Vet ikke hva det er. Vet bare at man blir litt svimmel med det samme, og så passe sløv og dopa etterpå. Det tar imidlertid ikke lang tid å komme seg etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå