Gå til innhold

noen som bor i moss her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei, jeg har ul-termin 29. juni og menstermin 27. juni. Fødte på termin sist, så håper jeg slipper å gå over i juli også dennr gangen :-) Når kvalmen sto på som værst, hatet jeg Moss pga lukten. Jeg pendler, og det å ta toget forbi Petersonfabrikken var et sant helvete. Ellers trives jeg veldig godt, og det er jo mye fin natur her. Synes kanskje moss er litt vel preget av industrikultur, på godt og vondt. Heldigvis er det mange som arbeider for større mangfold, og leter man litt finner man mange perler. Selv inntar jeg helst søndagsfrokosten med hjembakst på Røed gård, anbefales! Trives du da, du har bodd her lenger enn meg?

uffda.... omgangssyken er vel noe som går... den gikk heldigvis forbi her =)

jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt! heldig med den...

men fikk skikkelig trang til å sove 12 timer i døgnet de første 3 mnd!

nå er det jo bare lykken å gå gravid! kjenner du noe liv inni der da?

ja den lukta er ikke deilig, selv når man ikke er gravid!

jeg har bodd her siden september -06 og trives kjempegodt.

flytta helt fra trondheim, så det er et stykke hjemmefra, men angrer ikke et sekund!

har vært på røed gård 1 gang og det var kjempekoselig! skal prøve å få tatt frokost der en gang...

pendler du inn til oslo hver dag eller?

Mossejente tvers igjennom her jeg da, og svigrinnen til Cille som svarte under her! Jeg vil gjerne treffes på cafe i byen her:-)

Her er terminen 29 juni:-) Venter ei lita jente her da...

Jeg jobber bare halve dager nå, så det passer stort sett etter kl 12 for meg? Skal vi avtale noe alle sammen kanskje?

Annonse

kjenner liv hver dag nå, veldig koselig og betryggende, ikke minst:) så deilig å slippe kvalme!! Nå er formen kjempebra da, til gjengjeld, så det er fint. vært litt plaget av halsbrann da, kjempe irriterende! men kjøpte noe som het gaviscon på apoteket og det hjalp. Har du hatt noen " plager" enda da?:)

det er utrolig betryggende å kjenne liv hver dag nå ja! kjenner jeg blir utrolig glad hver gang jeg kjenner noe! =)

jeg har også vært plaget av halsbrann og kjøpte gaviscon, men synes ikke at det hjalp så spesielt mye... har funnet ut at det som hjelper meg mest er å drikke melk! så det går mye melk pr dag nå :)

ellers er jeg frisk å rask, men begynner å kjenne at magen er litt i veien nå... spesielt på jobb! hehe

er du i full jobb enda eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...